Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

15

• Lillemus

10

• Atene

5

• Pastella

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor25
Skrevet

Hmm.. jeg vet ikke.. jeg driver og trykker febrilsk rundt her. Jeg har funnet en penn og en dings som jeg ikke vet hva er.

Det går visst an å løfte av røret og trykke på tallene, kanksje det går an å ringe til noen?

Gjest trultemor25
Skrevet

Nå har jeg funnet et ark, så har jeg skrevet "help me" på arket ved hjelp av pennen og puttet arket oppi den dingsen jeg fant

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg putta den dingsen inni der jeg fant den (med arket inni) og lukket igjen og trykke på knappen. Da ble den borte! Men så kom den tilbake igjen, og da hadde arket fått et dødningehode på seg.

Hvor langt har du kommet forresten?

Skrevet

Nå har jeg funnet et ark, så har jeg skrevet "help me" på arket ved hjelp av pennen og puttet arket oppi den dingsen jeg fant

Hvor fant du arket? Putt dingsen inn i "rørposten" på veggen og klikk på den røde knappen. Antar jeg.

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvor fant du arket? Putt dingsen inn i "rørposten" på veggen og klikk på den røde knappen. Antar jeg.

Fant arket under sofaputa

Skrevet

Ja jeg skrev først help me, og putta det inn i dingsen, så kom det tilbake med dødninghode. Skjønte ikke mye av det da.. Og bildet kan en skyve så det bli skeivt, men kan man gjøre noe annet lurt? Forvirra jeg.

Skrevet

Fant arket under sofaputa

Fant det selv. Har også prøvd å sende sos med rullegardina, men ingenting skjer.

Skrevet

Jeg putta den dingsen inni der jeg fant den (med arket inni) og lukket igjen og trykke på knappen. Da ble den borte! Men så kom den tilbake igjen, og da hadde arket fått et dødningehode på seg.

Hvor langt har du kommet forresten?

Prøvde å ringe, men fikk bare opptattsignal. :o/

Gjest trultemor25
Skrevet

Nei, jeg kommer ikke lenger jeg nå..

Skrevet

Det har jeg kommet meg ut fra for lenge siden !

* ert, ert *

Vil du virkelig ha svaret ?

Gjest trultemor25
Skrevet

* ert, ert *

For min del gjerne. Jeg kommer ikke videre nå.

Gjest trultemor25
Skrevet

* ert, ert *

Det er vel en slik en toskete åpenlys løsning..

Gjest trultemor25
Skrevet

Vent! Jeg fant en seddel bak bildet!!

Skrevet

Vent! Jeg fant en seddel bak bildet!!

hvordan da??

Gjest trultemor25
Skrevet

Nå brukte jeg pennen og tegnet på seddelen, så putta jeg den inn i rørposten og sendte den. Fikk den bare tilbake igjen da

Skrevet

For min del gjerne. Jeg kommer ikke videre nå.

Kva spel er det dåke snakkar om??? :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

hvordan da??

Jeg klikkberttrykka litt rundt overalt på det. Man kan få det på skeive på 2 måter, en litt skeiv og en enda mer skeiv til den andre siden. Når den er som mest skeiv så trykk nederst på det. Da faller det ned.

Gjest trultemor25
Skrevet

Kva spel er det dåke snakkar om??? :-)

Se trådstarter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...