Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva spel er det dåke snakkar om??? :-)

Det som det er link til på første innlegget

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goldy79

15

• Lillemus

10

• Atene

5

• Pastella

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har jeg kommet meg ut fra for lenge siden !

* ert, ert *

Vil du virkelig ha svaret ?

Arg... si det, si det!

:)

Skrevet

Jeg klikkberttrykka litt rundt overalt på det. Man kan få det på skeive på 2 måter, en litt skeiv og en enda mer skeiv til den andre siden. Når den er som mest skeiv så trykk nederst på det. Da faller det ned.

Kva er den gule greia som kom i det kvite røret?

Gjest trultemor25
Skrevet

Det er jo åpenbart en ting til man skal finne, for det er en ledig plass på ting-raden.

Skrevet

Det er jo åpenbart en ting til man skal finne, for det er en ledig plass på ting-raden.

Kva skjer? Det er jo ingenting som skjer uansett kor eg trykker... hm...

Skrevet

Får ikke til sånne spill, men jeg må jo bare å da!

Skrevet

Kva er den gule greia som kom i det kvite røret?

Du kan legge oppi arket eller seddelen, men skjønner ikke hvorfor.. Du kan liksom sende det avgårde.

Gjest trultemor25
Skrevet

Får ikke til sånne spill, men jeg må jo bare å da!

Ja, man MÅ jo bare!!

Kommer ikke videre jeg nå.

Skrevet

Du kan legge oppi arket eller seddelen, men skjønner ikke hvorfor.. Du kan liksom sende det avgårde.

Korleis skal me finne nummeret me skal ringe på telefonen?

Skrevet

Ja, man MÅ jo bare!!

Kommer ikke videre jeg nå.

kom du ut av rommet da?

Skrevet

Korleis skal me finne nummeret me skal ringe på telefonen?

Er vel telefonen som er cluet kanskje. Men aner ikke hva man skal trykke.. Prøvd 911 og allting. :)

Skrevet

kom du ut av rommet da?

Eg kjem ikkje lengre enn å få ned bilde og få tak i den gule sende dingsen :-( Kva skal me bruke telefonen til?

Gjest trultemor25
Skrevet

kom du ut av rommet da?

Nei, har funnet 4 ting, og det er vel en ting til regner jeg med for det er en åpen plass på ting-raden. Har du kommet ut?

Skrevet

Arg... si det, si det!

:)

Har du fått lappen med HELP ME i retur ?

Se for deg en amerikansk telefon. Den har bokstaver på tastene, i tillegg til tall.

Ring HELP ME.

Skrevet

Nei, har funnet 4 ting, og det er vel en ting til regner jeg med for det er en åpen plass på ting-raden. Har du kommet ut?

Nei jeg kommer meg ikke videre jeg heller

Skrevet

Se for deg en amerikansk telefon. Den har bokstaver på tastene, i tillegg til tall.

Ring HELP ME.

Har faktisk prøvd det.. Gjorde vel feil. Men hva er mellomrom? Må jo taste sju tall. Får bare opptattsignal jeg..

Gjest trultemor25
Skrevet

Ring HELP ME.

Men det blir jo ett tall for lite

Skrevet

Har faktisk prøvd det.. Gjorde vel feil. Men hva er mellomrom? Må jo taste sju tall. Får bare opptattsignal jeg..

Tror mellomrommet var #.

Skrevet

Kva anna har du funne? Eg har trykka vilt rundt no... hm...

Skrevet

Men det blir jo ett tall for lite

For lite for hva ? Og husk mellomrommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...