villee Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Her er et bilde som viser hvordan kjole jeg tenkte på er.. http://www.marksandspencer.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=2651&Product_Id=1679892 Den er ganske lik den, bare at den er helt svart.. Dermed er den utringet, men dekker jo både skuldre og knær.. Litt for kjedelig kanskje? Går det fint med smykker med farge feks? 0 Siter
flowy Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Den var veldig fin synes jeg. Det går helt fint an med noen enkle smykker med litt farge på. Kanskje en blazer utenpå også, hvis det ikke er så varmt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Litt for kjedelig? Det er jo en begravelse da! Ikke et sjekkested! 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Godkjent. Men kun et enkelt sølvsmykke i halsen, synes jeg. 0 Siter
Velouria Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Denne kan du selvsagt ha, og det er ikke forbudt med farger heller, så lenge klærne er pene og tekkelige. Dette er din fars begravelse og sannsynligvis kjente du ham godt, hva hadde han syns? Det gjør ingenting om du pynter deg og spriter opp kjolen din. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Litt for kjedelig? Det er jo en begravelse da! Ikke et sjekkested! *knegg* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Den er såpass klassisk at du trygt kan bruke den. Men du bør bruke relativt nøytrale sko og smykker. Det er ikke noe mål å unngå kjedelig antrekk i en begravelse, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Den er OK. Ihvertfall ikke for kjedelig. Det SKAL være kjedelige klær i begravelser. Jeg ville valgt diskrete smykker til. 0 Siter
villee Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Litt for kjedelig? Det er jo en begravelse da! Ikke et sjekkested! Nei, jeg vet det, men pappa har aldri vært konservativ av seg så hadde feks farge på slips i en begravelse osv.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.