Gå til innhold

Begravelse (fortsettelse..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var veldig fin synes jeg. Det går helt fint an med noen enkle smykker med litt farge på. Kanskje en blazer utenpå også, hvis det ikke er så varmt.

Skrevet

Litt for kjedelig? Det er jo en begravelse da! Ikke et sjekkested!

Skrevet

Godkjent. Men kun et enkelt sølvsmykke i halsen, synes jeg.

Skrevet

Denne kan du selvsagt ha, og det er ikke forbudt med farger heller, så lenge klærne er pene og tekkelige.

Dette er din fars begravelse og sannsynligvis kjente du ham godt, hva hadde han syns? Det gjør ingenting om du pynter deg og spriter opp kjolen din.

mariaflyfly
Skrevet

*knegg*

Mrs. Wallace
Skrevet

Den er såpass klassisk at du trygt kan bruke den.

Men du bør bruke relativt nøytrale sko og smykker.

Det er ikke noe mål å unngå kjedelig antrekk i en begravelse, for å si det sånn.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Den er OK. Ihvertfall ikke for kjedelig. Det SKAL være kjedelige klær i begravelser. Jeg ville valgt diskrete smykker til.

Skrevet

Nei, jeg vet det, men pappa har aldri vært konservativ av seg så hadde feks farge på slips i en begravelse osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...