Gjest sjangler Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Har vært svimmel og kvalm i 2 dager no.Ikke feber eller kaster opp.Kjennes ut som om jeg har tatt 2 glass med vin.Går rundt å føler meg besruset.Skikkelig ekkelt.Blir redd også.Tenker på slag eller hjerneblødning.Ja jeg veit at jeg er hysterisk 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kanskje du er dehydrert i varmen? Drikk masse vann! 0 Siter
Gjest sjangler Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kanskje du er dehydrert i varmen? Drikk masse vann! Varmen?.Ha,ha.Jeg bor i Trondheim og her plaskregner det. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Varmen?.Ha,ha.Jeg bor i Trondheim og her plaskregner det. Åja.. hehe.. her jeg bor har det vært veldig varmt de siste dagene. Kanskje du har lav blodprosent da? 0 Siter
Gjest sjangler Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Åja.. hehe.. her jeg bor har det vært veldig varmt de siste dagene. Kanskje du har lav blodprosent da? kansje det.Bør vel få sjekket det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tenker graviditet, men det er nok fordi jeg er litt opphengt i temaet. Er det mulighet for graviditet da? 0 Siter
Gjest sol og regn Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tenker på følgende: -graviditet -stress -du skal snart ha menstruasjonen og hormonene er i ulage -lav blodprosent -du har begynt med ny medisin som har dette som bivirkninger -nettopp tatt vaksine kan noe av dette passe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.