Gå til innhold

Argh, balleløs type...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bare hater det når kjæresten min sier en ting til meg og noe annet til alle andre..:-I

Dette dreier seg om noe som i bunn og grunn er en bagatell. Mens hans oppførsel gjør at jeg blir KJEMPE sint for det, mens han tror det fortsatt handler om det det begynte med..GRRR!

Sånn er det : Jeg hjalp et kompis med en kortfilm. Når jeg fikk greie på hva kortfilmen skulle handle om synes jeg den var kjempeteit, budskap, konklusjon, ja hele greia. Jeg hjalp til for det(etter å ha gitt klart utrykk for hva jeg syntes) fordi det var for kort varsel til å trekke seg. Tross alt en kompis.

Typen min var 110% enig i alle mine innsigelser. som b.la gikk på at budskapet både var kvinnefiendtelig, stupid, tidsforbigått og pinlig.

I dag, på spørsmål fra noen andre om hvorfor jeg syntes filmen var så dårlig, ja da satt han og motsa meg!

Jeg satt med tre kompiser, der den ene ble ubehagelig og dum, og han sa ikke et ord til å forsvare meg. Derimot gikk han tilbake på tidligere støtteærkæringer og mente at direkte dumme argumenter hadde noe for seg, gud vet hvorfor, antagelig bare fordi han var i minoritet(sammen med meg)

Det verste var at han satte meg i tospann med han idioten og mente at vi "var like gode" og alltid måtte krangle.(!!!)

Jeg var relativt sakelig, mens han var på "du er dum i hodet"...

Når alle hadde gått, DA synes typen det var på tide å si at han igjen syntes jeg hadde helt rett, og at jeg måtte ta hensyn til at denne kompisen ikke her helt på IQ toppen, liksom..

Hva f***?

Hva med litt støtte?

Errre gæli av meg å ikke snakke til den sulikken der?!

Jeg er dritsur!

Er jeg vanskelig nå?

Hvis noen er enig kan de velpokker meg si det når det gjelds og ikke komme å fisle etterpå?

Tåler både uenighet og kritikk, men det slikt synes jeg er feigt!

Ikke sant?

Eller?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Babette

6

• Tootsieroll1365380854

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Han fortjener et oppdragende tupp i ræva, ja.

laguna1365380434
Skrevet

Han fortjener et oppdragende tupp i ræva, ja.

Ja, sant!

Jeg har lyst til å bare gå rett ut igjen og finne noen moromme mennesker å snakke med..Ikke ham.

Uenig får han gjerne være, men da får han la bli å sleike for meg med engang de andre har gått hjem.

Jeg hater omskiftende standpunkt.

:-)

mariaflyfly
Skrevet

Ja, sant!

Jeg har lyst til å bare gå rett ut igjen og finne noen moromme mennesker å snakke med..Ikke ham.

Uenig får han gjerne være, men da får han la bli å sleike for meg med engang de andre har gått hjem.

Dra med deg Dorthe på Grünerhagen og drekke deg kanakas. Så kan han sitt der hjemme med zapperen og se på DaCapo.

*knegg*

Skrevet

Ja, sant!

Helt enig, faen heller! Si meg gjerne i mot, men stå for faen for det. Rævslikking av denne typen vil vi ikke ha.

laguna1365380434
Skrevet

Dra med deg Dorthe på Grünerhagen og drekke deg kanakas. Så kan han sitt der hjemme med zapperen og se på DaCapo.

*knegg*

Det hadde jaggu vært til pass det..:-)

Skrevet

Nei, du er ikke vanskelig. Du må ta en skikkelig snakk med ham. Dette er da uakseptabelt.

Har han dårlig selvtilitt? Det kan høres ut som det når han bare vil holde med flertallet.

laguna1365380434
Skrevet

Helt enig, faen heller! Si meg gjerne i mot, men stå for faen for det. Rævslikking av denne typen vil vi ikke ha.

Nope, det vil vi ikke!

Æsj, jeg er sur på mannen..Skal liksom ha det beste av alle verdner, enig med alle..Det er blærgh!

Skrevet

Nope, det vil vi ikke!

Æsj, jeg er sur på mannen..Skal liksom ha det beste av alle verdner, enig med alle..Det er blærgh!

He, he! Godt at du får ut litt her da, men du vet make up sex er bra!

Så gå inn å ta en krangel and then fuck his brains out :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, du er ikke vanskelig. Du må ta en skikkelig snakk med ham. Dette er da uakseptabelt.

Har han dårlig selvtilitt? Det kan høres ut som det når han bare vil holde med flertallet.

Det er nesten så jeg håper at han har det..:-o

For en eller annen valid grunn for å være så backstabbersk burde han ha.

Jeg er kjempesur på ham, og jeg har prøvd å høre om hva som er bevveggrunnene for å oppføre seg så drittsekkaktig, men da mener han at jeg "overdriver".

Og end of discussion.

Jeg tror jaggu jeg går ut igjen på pur trass:-I

Skrevet

He, he! Godt at du får ut litt her da, men du vet make up sex er bra!

Så gå inn å ta en krangel and then fuck his brains out :)

Er det sex der begge har sminket stellet? Mascara i ballehårene og leppestift på kjønnsleppene?

Skrevet

Er det sex der begge har sminket stellet? Mascara i ballehårene og leppestift på kjønnsleppene?

Jepp, jeg pleier noen ganger å sprite det opp med litt øyeskygge på brystene ;)

Skrevet

Det er nesten så jeg håper at han har det..:-o

For en eller annen valid grunn for å være så backstabbersk burde han ha.

Jeg er kjempesur på ham, og jeg har prøvd å høre om hva som er bevveggrunnene for å oppføre seg så drittsekkaktig, men da mener han at jeg "overdriver".

Og end of discussion.

Jeg tror jaggu jeg går ut igjen på pur trass:-I

Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Si at hvis han gjør noe lignende igjen, så.....

Gjest George of the jungle
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er single!!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Twofaced, kalles slikt. Eller ballalaust, ja...

Har selv en mann som tror at aller diskusjoner er likegodt med krangel. Tåler ikke konfrontasjoner av noe slag. Triste greier. Han sitter og dukker når jeg og venninnene sitter og diskuterer med et glass vin ;O)

Skrevet

Twofaced, kalles slikt. Eller ballalaust, ja...

Har selv en mann som tror at aller diskusjoner er likegodt med krangel. Tåler ikke konfrontasjoner av noe slag. Triste greier. Han sitter og dukker når jeg og venninnene sitter og diskuterer med et glass vin ;O)

Det er dessverre en del menn som er konfliktsky og enig med sistnevnte taler.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det er dessverre en del menn som er konfliktsky og enig med sistnevnte taler.

Jepp, dessverre, for det kommer mye godt ut av en god diskusjon.

Skrevet

Jepp, dessverre, for det kommer mye godt ut av en god diskusjon.

Jeg lurer på hva det kommer av. Kanskje de er utrygge på sine egne standpunkter og skifter mening hele tida, eller tror de ikke klarer å forsvare seg hvis de møter motstand?

Jeg kjenner en som alltid er enig med den han snakker med. Det verste er at det virker overhodet ikke som jatting.

Han virker veldig ærlig og oppriktig.

Men med mange rundt bordet er han egentlig ikke så redd for å mene noe, så fremt han får støtte fra en eller annen.

Skrevet

Du er ikke vanskelig. Jeg har opplevd noe lignende fra en kompis en gang og jeg har ikke sett ham siden. Det var det. Så sinna ble jeg. Men vi var bare kompiser da og ikke kjærester.

Skrevet

En slik en har jeg også hatt. Vi var sammen i ni år. Han kunne også plutselig skifte standpunkt når vi var sammen med andre, og argumentere sterkt mot det han tidligere argumenterte for. Jeg fant det kjempeforvirrende i begynnelsen. Jeg husker jeg klagde på noen dyre møbler vi hadde kjøpt, det var skadet i treet. Når jeg snur meg ser jeg at han står bak meg og himler med øynene til ekspeditøren, enda han var like irritert over skaden som jeg var! Han er like omskiftelig ennå, jeg må desverre ha med ham å gjøre, da vi har barn sammen. Mannen eier ikke kjerne, han speiler den han tilfeldigvis befinner seg sammen med til enhver tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...