ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Typen din er omvendt tøffel. I stedet for å støtte deg uhemmet og dermed få tøffelstempelet i venneflokken, kjører han taktisk løp og er tøffel i forhold til sine kompiser, for så å forsøke å ro i land det hele når han har deg på tomannshånd. Men der undervurderte han deg, gitt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Typen din er omvendt tøffel. I stedet for å støtte deg uhemmet og dermed få tøffelstempelet i venneflokken, kjører han taktisk løp og er tøffel i forhold til sine kompiser, for så å forsøke å ro i land det hele når han har deg på tomannshånd. Men der undervurderte han deg, gitt! Ja, det gjorde han sannelig!;-) Jeg er kjempe sur på ham enda. Her vil jeg inkassere et pent lite og ektefølt unnskyld før jeg gir meg med å være rødglødende. *langsur&vanskelig* :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Typen din er omvendt tøffel. I stedet for å støtte deg uhemmet og dermed få tøffelstempelet i venneflokken, kjører han taktisk løp og er tøffel i forhold til sine kompiser, for så å forsøke å ro i land det hele når han har deg på tomannshånd. Men der undervurderte han deg, gitt! Ja, det gjorde han sannelig!;-) Jeg er kjempe sur på ham enda. Her vil jeg inkassere et pent lite og ektefølt unnskyld før jeg gir meg med å være rødglødende. *langsur&vanskelig* :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja, det gjorde han sannelig!;-) Jeg er kjempe sur på ham enda. Her vil jeg inkassere et pent lite og ektefølt unnskyld før jeg gir meg med å være rødglødende. *langsur&vanskelig* :-) Det er forståelig. Jeg hadde blitt mektig pissed selv om jeg hadde opplevd noe lignende. Og jeg er ikke engang langsint! 0 Siter
Knotten Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Feigt, balleløst og pinglete, vil jeg si! Ta igjen med samme mynt en gang, så får han smaken av å bæsje på leggen, tenker jeg 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Feigt, balleløst og pinglete, vil jeg si! Ta igjen med samme mynt en gang, så får han smaken av å bæsje på leggen, tenker jeg Jeg har lyst til det ja..Plutselig bare bytte standpunkt på noe der han vet vi egentlig er enige og kaste ham til ulvene..:-o Bare at det er så smålig at jeg vet ikke om jeg får tilå gå der. Jeg er SUR på ham.. :-) 0 Siter
Knotten Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Nei, den var kanskje i overkant handlingsmettet og intern, den lille snutten der ja..;-) Men jeg var så engasjert!;-) Og,ja du oppfattet budskapet korrekt,han var illojal. Jeg ble massivt utspurt på en ganske ubehagelig måte, på et område der jeg egentlig kan svare for meg, men det overaskende var at han ga sine støtteærklæringer til DEM, stilte spørsmålstegn tilalt jeg sa, når han 10 minutter tidligere og helt siden saken kom opp har vært helt enig med meg. Også på eget initativ. Dessuten gjorde han seg morsom på min bekostning, og bagatelliuserte meg ovenfor de andre..Sånn "Du må ikke bry deg om laguna, hun bare er sånn".."Det er jeg som må leve med henne" o.l...:-o Jeg er ditsur på ham fortsatt. *Langsur&mulende* :-) Han fortjener surmuling, altså, og iaffal ingen makeupsex som noen la frem her. 0 Siter
Knotten Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har lyst til det ja..Plutselig bare bytte standpunkt på noe der han vet vi egentlig er enige og kaste ham til ulvene..:-o Bare at det er så smålig at jeg vet ikke om jeg får tilå gå der. Jeg er SUR på ham.. :-) Nei, det er ikke lett å synke ned på så uanstendig lavt nivå. Du får sørge for at det ligger et skikkelig lavtrykk over heimen en stund, til han krypende forstår at han aldri, aldri selger deg ut sånn igjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Han fortjener surmuling, altså, og iaffal ingen makeupsex som noen la frem her. Nope! Her kan det fort bli langvarig tørke om det ikke kommer en ektefølt og oppriktig unnskyldning! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vel, jeg har sett min siden..;-) Han ligger på sofaen og prøver og pynte på historien, mens jeg er hard og uforsonelig. Denne skal han få tygge litt på ;-) Vær litt stram nå. Du vet den ryggraden ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Bevares, hvorfor så jeg ikke dette innlegget før ;o) Vi får ta det igjen? ;-) Jeg var uansett ikke noe voldsomt godt selskap i går, jeg var sint, så jeg gikk ikke ut. Jeg satte meg på soverommet med begge kattene og en god bok og følte meg misforstått og dårlig behandlet der i stedet..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Vær litt stram nå. Du vet den ryggraden ) Nå har jeg litt..På pur trass!;-) Men jeg ble faktisk skikkelig støtt for det..Han må være gjerne uenig og kritisere meg alt han vil, men det der var uredelig og det var å kaste meg til ulvene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi får ta det igjen? ;-) Jeg var uansett ikke noe voldsomt godt selskap i går, jeg var sint, så jeg gikk ikke ut. Jeg satte meg på soverommet med begge kattene og en god bok og følte meg misforstått og dårlig behandlet der i stedet..;-) Hihi, det gjør vi du. Jeg er ganske sur for tida sjøl jeg, synes liksom ikke ting går helt min vei. Og så de dustevenninnene mine da, ja, du har jo sett dem *oppgitt* 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vet du hva?! Han der hadde ikke jeg giddet å ha lenge! Du aner jo ikke hvor du har han.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.