Gå til innhold

Argh, balleløs type...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Typen din er omvendt tøffel. I stedet for å støtte deg uhemmet og dermed få tøffelstempelet i venneflokken, kjører han taktisk løp og er tøffel i forhold til sine kompiser, for så å forsøke å ro i land det hele når han har deg på tomannshånd.

Men der undervurderte han deg, gitt!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Babette

6

• Tootsieroll1365380854

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Typen din er omvendt tøffel. I stedet for å støtte deg uhemmet og dermed få tøffelstempelet i venneflokken, kjører han taktisk løp og er tøffel i forhold til sine kompiser, for så å forsøke å ro i land det hele når han har deg på tomannshånd.

Ja, det gjorde han sannelig!;-)

Jeg er kjempe sur på ham enda.

Her vil jeg inkassere et pent lite og ektefølt unnskyld før jeg gir meg med å være rødglødende.

*langsur&vanskelig*

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Her vil jeg inkassere et pent lite og ektefølt unnskyld før jeg gir meg med å være rødglødende.

*langsur&vanskelig*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*langsur&vanskelig*

Det er forståelig. Jeg hadde blitt mektig pissed selv om jeg hadde opplevd noe lignende. Og jeg er ikke engang langsint!

Skrevet

Feigt, balleløst og pinglete, vil jeg si!

Ta igjen med samme mynt en gang, så får han smaken av å bæsje på leggen, tenker jeg ;)

laguna1365380434
Skrevet

Feigt, balleløst og pinglete, vil jeg si!

Ta igjen med samme mynt en gang, så får han smaken av å bæsje på leggen, tenker jeg ;)

Jeg har lyst til det ja..Plutselig bare bytte standpunkt på noe der han vet vi egentlig er enige og kaste ham til ulvene..:-o

Bare at det er så smålig at jeg vet ikke om jeg får tilå gå der.

Jeg er SUR på ham..

Skrevet

Nei, den var kanskje i overkant handlingsmettet og intern, den lille snutten der ja..;-) Men jeg var så engasjert!;-)

Og,ja du oppfattet budskapet korrekt,han var illojal. Jeg ble massivt utspurt på en ganske ubehagelig måte, på et område der jeg egentlig kan svare for meg, men det overaskende var at han ga sine støtteærklæringer til DEM, stilte spørsmålstegn tilalt jeg sa, når han 10 minutter tidligere og helt siden saken kom opp har vært helt enig med meg. Også på eget initativ.

Dessuten gjorde han seg morsom på min bekostning, og bagatelliuserte meg ovenfor de andre..Sånn "Du må ikke bry deg om laguna, hun bare er sånn".."Det er jeg som må leve med henne" o.l...:-o

Jeg er ditsur på ham fortsatt.

*Langsur&mulende*

Han fortjener surmuling, altså, og iaffal ingen makeupsex som noen la frem her.

Skrevet

Jeg har lyst til det ja..Plutselig bare bytte standpunkt på noe der han vet vi egentlig er enige og kaste ham til ulvene..:-o

Bare at det er så smålig at jeg vet ikke om jeg får tilå gå der.

Jeg er SUR på ham..

Nei, det er ikke lett å synke ned på så uanstendig lavt nivå.

Du får sørge for at det ligger et skikkelig lavtrykk over heimen en stund, til han krypende forstår at han aldri, aldri selger deg ut sånn igjen.

laguna1365380434
Skrevet

Han fortjener surmuling, altså, og iaffal ingen makeupsex som noen la frem her.

Nope! Her kan det fort bli langvarig tørke om det ikke kommer en ektefølt og oppriktig unnskyldning! ;-)

Skrevet

Vel, jeg har sett min siden..;-) Han ligger på sofaen og prøver og pynte på historien, mens jeg er hard og uforsonelig. Denne skal han få tygge litt på

;-)

Vær litt stram nå. Du vet den ryggraden :o)

laguna1365380434
Skrevet

Bevares, hvorfor så jeg ikke dette innlegget før ;o)

Vi får ta det igjen? ;-)

Jeg var uansett ikke noe voldsomt godt selskap i går, jeg var sint, så jeg gikk ikke ut.

Jeg satte meg på soverommet med begge kattene og en god bok og følte meg misforstått og dårlig behandlet der i stedet..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Vær litt stram nå. Du vet den ryggraden :o)

Nå har jeg litt..På pur trass!;-)

Men jeg ble faktisk skikkelig støtt for det..Han må være gjerne uenig og kritisere meg alt han vil, men det der var uredelig og det var å kaste meg til ulvene.

Skrevet

Vi får ta det igjen? ;-)

Jeg var uansett ikke noe voldsomt godt selskap i går, jeg var sint, så jeg gikk ikke ut.

Jeg satte meg på soverommet med begge kattene og en god bok og følte meg misforstått og dårlig behandlet der i stedet..;-)

Hihi, det gjør vi du.

Jeg er ganske sur for tida sjøl jeg, synes liksom ikke ting går helt min vei. Og så de dustevenninnene mine da, ja, du har jo sett dem *oppgitt*

Clue1365380406
Skrevet

Vet du hva?!

Han der hadde ikke jeg giddet å ha lenge!

Du aner jo ikke hvor du har han....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...