Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal på ferie i Danmark. Skal reise med colorline til Hirtshals og har tenkt å besøke legoland.Er det noen som har hoteller og andre atraksjoner å anbefale oss? Det bør ikke være alt for langt å kjøre.

Håper noen kan svare.

mvh

Skrevet

Det er jo et stykke til Legoland da. Men jeg kan anbefale Århus. Har dere barn siden dere skal til Legoland? De har noe som heter "den gamle by" i Århus, passer både for barn og voksne.

Viborg er også en utrolig flott by (og så blåser det mye mindre der enn ute ved den forblåste kysten).

Skrevet

Det er jo et stykke til Legoland da. Men jeg kan anbefale Århus. Har dere barn siden dere skal til Legoland? De har noe som heter "den gamle by" i Århus, passer både for barn og voksne.

Viborg er også en utrolig flott by (og så blåser det mye mindre der enn ute ved den forblåste kysten).

Vi fikk antydet at det var 3-4 timer å kjøre fra Hirtshals til Legoland. Det går fint tenker jeg. Lurte litt på Århus. Vet du om noe badeland eller slikt på strekningen Hirtshals - Legoland?

Vi skal dra med fire barn fra 0 til 11 år....

mvh

Gjest deilig dansk
Skrevet

Vi fikk antydet at det var 3-4 timer å kjøre fra Hirtshals til Legoland. Det går fint tenker jeg. Lurte litt på Århus. Vet du om noe badeland eller slikt på strekningen Hirtshals - Legoland?

mvh

Fårup badeland

http://www.faarupsommerland.dk/

4 mil fra Hirtshals mot Ålborg.

Skrevet

mvh

Det er badeland overlalt i Danmark synes jeg. Så vidt jeg husker er det et i nærheten av Legoland, men jeg er ikke helt sikker. Det er også mange campingplasser i Danmark som har sånne mini-badeland. Hvis du søker på "badeland" på www.visitdanmark.dk, så kommer det opp en masse badeland.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Vi var her for noen år siden, og syns denne parken var helt HÆRLIG! Ikke så alt for stor, og VELDIG barnevennlig - sett av hele dagen så barna kan LEKE! Her var også mange små bord og benker man kunne spise (medbrakt) mat på..

Her var det meste man kunne ønske seg av morsomme ting å finne på. Vi var veldig fornøyd og jeg er sikker på at min sønn hadde elsket å dratt tilbake i dag som 11åring! :)

http://www.djurssommerland.dk/2005/Default.asp?PageID=800&Country=DK

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...