StAJ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hei! Vi skal på ferie i Danmark. Skal reise med colorline til Hirtshals og har tenkt å besøke legoland.Er det noen som har hoteller og andre atraksjoner å anbefale oss? Det bør ikke være alt for langt å kjøre. Håper noen kan svare. mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er jo et stykke til Legoland da. Men jeg kan anbefale Århus. Har dere barn siden dere skal til Legoland? De har noe som heter "den gamle by" i Århus, passer både for barn og voksne. Viborg er også en utrolig flott by (og så blåser det mye mindre der enn ute ved den forblåste kysten). 0 Siter
StAJ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Det er jo et stykke til Legoland da. Men jeg kan anbefale Århus. Har dere barn siden dere skal til Legoland? De har noe som heter "den gamle by" i Århus, passer både for barn og voksne. Viborg er også en utrolig flott by (og så blåser det mye mindre der enn ute ved den forblåste kysten). Vi fikk antydet at det var 3-4 timer å kjøre fra Hirtshals til Legoland. Det går fint tenker jeg. Lurte litt på Århus. Vet du om noe badeland eller slikt på strekningen Hirtshals - Legoland? Vi skal dra med fire barn fra 0 til 11 år.... mvh 0 Siter
Velouria Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 http://www.saeby-tourist.dk/ Jeg har bare gode ord å si om denne vakre lille byen, den er like skjønn uansett årstid. 0 Siter
Gjest deilig dansk Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Vi fikk antydet at det var 3-4 timer å kjøre fra Hirtshals til Legoland. Det går fint tenker jeg. Lurte litt på Århus. Vet du om noe badeland eller slikt på strekningen Hirtshals - Legoland? Vi skal dra med fire barn fra 0 til 11 år.... mvh Fårup badeland http://www.faarupsommerland.dk/ 4 mil fra Hirtshals mot Ålborg. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Vi fikk antydet at det var 3-4 timer å kjøre fra Hirtshals til Legoland. Det går fint tenker jeg. Lurte litt på Århus. Vet du om noe badeland eller slikt på strekningen Hirtshals - Legoland? Vi skal dra med fire barn fra 0 til 11 år.... mvh Det er badeland overlalt i Danmark synes jeg. Så vidt jeg husker er det et i nærheten av Legoland, men jeg er ikke helt sikker. Det er også mange campingplasser i Danmark som har sånne mini-badeland. Hvis du søker på "badeland" på www.visitdanmark.dk, så kommer det opp en masse badeland. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Vi var her for noen år siden, og syns denne parken var helt HÆRLIG! Ikke så alt for stor, og VELDIG barnevennlig - sett av hele dagen så barna kan LEKE! Her var også mange små bord og benker man kunne spise (medbrakt) mat på.. Her var det meste man kunne ønske seg av morsomme ting å finne på. Vi var veldig fornøyd og jeg er sikker på at min sønn hadde elsket å dratt tilbake i dag som 11åring! http://www.djurssommerland.dk/2005/Default.asp?PageID=800&Country=DK 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.