Gå til innhold

Innlegg vedr. selvdestruktivitet


Gjest webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Her har det stått et innlegg som er fjernet av administrasjonen på Doktor Online. Innlegget var i strid med Doktor Onlines regler fordi det innholdsmessig mer var å betrakte som et varsel om selvskade enn en forespørsel om hjelp.

Til deg som skrev innlegget, vil vi rette en innstendig oppfordring om å ta kontakt med legevakten i din hjemstedskommune evt. den kommunen du nå oppholder deg i. Den kommunale legevakten vil alltid være riktig sted å henvende seg når en er i akutt nød.

Dersom administrasjonen tilfeldigvis kjenner til hjemsteds- eller oppholdskommunen din, vil vi rette en telefonisk henvendelse til den kommunale legevakten. Der vil vi referere innlegget ditt.Vi vil ikke drive etterforskning for å finne ut hvem du er. Videre tiltak vil ikke bli gjort fra Doktor Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trøsteklemme masse*

Jeg leste ikke innlegget ditt, men vet at du har det vondt nå, siden du har tanker om å ta ditt eget liv.

Håper du kan ta kontakt med noen, noen du kjenner, event. legevakten slik at du får hjelp.

Det er aldri håpløst.

Håper du svarer på dette, så jeg få høre hvordan det går.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det håpløse tilfellet

"Dersom administrasjonen tilfeldigvis kjenner til hjemsteds- eller oppholdskommunen din, ..."

Hvordan skulle administrasjonen "tilfeldigvis" kjenne til kommunen jeg oppholder meg i?

"...vil vi rette en telefonisk henvendelse til den kommunale legevakten. Der vil vi referere innlegget ditt."

I tilfelle jeg blir "funnet" da eller? eller skal legevakta drive videre "etterforsking"? Da blir jeg jo nok en gang en belastning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det håpløse tilfellet

*trøsteklemme masse*

Jeg leste ikke innlegget ditt, men vet at du har det vondt nå, siden du har tanker om å ta ditt eget liv.

Håper du kan ta kontakt med noen, noen du kjenner, event. legevakten slik at du får hjelp.

Det er aldri håpløst.

Håper du svarer på dette, så jeg få høre hvordan det går.

*klem*

Gikk "bra" denne gang. Ringte krisetelefon, men det er ikke helt "meg", så jeg la på etter et "glem det", og ringte en god venn isteden... han ble helt sammenknekt desverre, og da kunne jeg ikke gjennomføre denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk "bra" denne gang. Ringte krisetelefon, men det er ikke helt "meg", så jeg la på etter et "glem det", og ringte en god venn isteden... han ble helt sammenknekt desverre, og da kunne jeg ikke gjennomføre denne gangen heller.

hmmm..fortsett å skrive her da vel.. kanskje vi kan komme med nyttige innspill?

Ikke kall deg selv håpløs, det er du ikke.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest big big girl

Gikk "bra" denne gang. Ringte krisetelefon, men det er ikke helt "meg", så jeg la på etter et "glem det", og ringte en god venn isteden... han ble helt sammenknekt desverre, og da kunne jeg ikke gjennomføre denne gangen heller.

Hei :o)

Jeg har tenkt på deg i hele dag siden i går.Jeg er så glad for at du ikke gjorde det du tenkte å gjøre.

Jeg vet ikke om du fikk sett det inlegget jeg skrev tilbake til deg da jeg leste inlegget ditt.

Jeg sa ihvertfall at det sikkert er fler som er glad i deg og hvis denne vennen din ble helt knekt,da er han/hun og flere andre sikkert glad i deg.

Det beste du gjør er å komme deg vekk fra den forferdlige kjæresten din, for han hørtes ikke riktig klok ut! det er HAN som har et problem tydeligvis.

Jeg har som sagt tenkt mye på deg, så du er ikke alene,og jeg er så glad for å se at du ga livstegn fra deg i dag.Jeg ventet nemlig i går,man da kom det ingenting.Et inlegg har aldri gjort så mye intrykk på meg som det ditt gjorde i går,og jeg håpte så gjerne at du ble funnet eller på en eller annen måte ble hindret for uantsett er det ikke verdt å ta livet av seg.

Jeg vil bare si at jeg oppriktig håper at det går bra med deg, og jeg bryr meg.

Ikke prøv flere ganger....en dag lykkes du, og hva med de som er glad i deg da?Hva med foreldrene dine?husk at din mor har bært deg i magen sin i 9 mndr en gang, og mest sannsynlig blir hun totalt knust hvis du gjør det du tenkte.Og sikkert også faren din.Jeg vet ihvertfall at hadde jeg gjort noe slikt,så ville min mor brutt totalt sammen.

Og det hadde jeg og gjort hvis jeg mistet min sønn.

Jeg håper det går bra med deg.

Hilsen en som var oppriktig bekjymret i går.Og som følte seg totalt hjelpeløs over å ikke kunne gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...