Gå til innhold

Anbefalte innlegg

....er det fest, gjerne eller helst en jeg har gledet meg til, kan du banne på at jeg får vondt i hodet!

Det er ingenting som hjelper, verken migrenetabletter (har migrene) eller ibux eller annet! Det ender med at jeg blir sittende med vondt for å ikke være "kjedelig" å gå tidlig.

Er det noen andre her som har det på samme måte? Føler meg som den eneste... Traff forresten en gutt på fest som sa han hadde det på samme måte - og jeg ble så glad (!?) For da var jeg ikke helt alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188901-festhodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
Gjest har migrene

og jeg får det også når jeg har byturer og shopper. Jeg som elsker å shoppe.

Har lurt på det samme selv,hva er det som utløser migrene med en gang jeg gjør noe utenom det vanlige.

Det kommer også på en vanlig dag. Jeg er SÅ lei av migrenen! Om vi skal noe, skal ha besøk, skal på besøk, jobb, fri, handling, stress, ikke stress, slappe av, kjøre tur osv. Jeg fikk "nettopp" et eske med flere bokser med maxalt i. Nå ser jeg at det kun er to tabletter igjen, så da MÅ jeg få nye i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188901-festhodepine/#findComment-1334673
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...