Gå til innhold

Naomi Campbells bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noe tull...

Synes de ser ut som store, trente herre-brystmuskler jeg. Jeg har ikke sett andre kvinnebryster som ser slik ut i alle fall.

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes de ser ut som store, trente herre-brystmuskler jeg. Jeg har ikke sett andre kvinnebryster som ser slik ut i alle fall.

Ja, hun burde virkelig sette inn silikon (...)

Ikke meningen å være krass, men innlegg som dine viser hvorfor kvinner av og til er kvinner verst.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

ÆÆÆÆÆSJ!!! Det ser jo ut som DEN kassa, jo! Nesten så man får lyst til å oppfordre til LITT silikon...

Skrevet

Ja, hun burde virkelig sette inn silikon (...)

Ikke meningen å være krass, men innlegg som dine viser hvorfor kvinner av og til er kvinner verst.

Jeg er veldig imot silikon, bare så det er sagt. Bare lurt litt på hvorfor hun går omtrent naken og reklamerer for kvinneklær når hun har kropp som en mann...!

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er veldig imot silikon, bare så det er sagt. Bare lurt litt på hvorfor hun går omtrent naken og reklamerer for kvinneklær når hun har kropp som en mann...!

Synes hun har veldig fin og veltrent kropp.

Negative kommentarer om andres kropp er noe man burde holde for seg selv...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Veltrente kvinnebryster!

Nyyyyydelig! :)

Skrevet

Så for å vise seg med mindre klær bør man se perfekt ut? Og hva er perfekt, utenom noe som er variabelt fra person ti person - relativt, en smaks-sak .. osv?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes de ser flotte ut jeg.

Skulle gjerne ha sett slik ut jeg. :-)

Synes hun ser fin og veltrent ut.

Skrevet

Så vidt jeg kan se, har hun to runde bryster, men de er litt flatere enn ståpupper av silikon.

Jeg synes atletiske, veltrente kvinnekropper er vakkert.

Hvis du synes dette er en mannskropp, har du drekki mer enn du vil ut med. Du tenker så intenst på mannskropper at du ser dem overalt!

Gjest min mening2
Skrevet

Alle kropper er jo forskjellige. Og mange modeller er vel tynne og med små bryster?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Så for å vise seg med mindre klær bør man se perfekt ut? Og hva er perfekt, utenom noe som er variabelt fra person ti person - relativt, en smaks-sak .. osv?

Næmmen, guri land, ikke dra det så langt, da. For min del var det kun en observasjon (synes hun er lekker, men alle kan treffe på en uheldig kameravinkel...) Håper og tror at allmenheten er klar over at det ingen i denne verden er "perfekte".

Mrs. Wallace
Skrevet

Synes de er fine, jeg. Hadde ikke hatt noe imot å se sånn ut.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så vidt jeg kan se, har hun to runde bryster, men de er litt flatere enn ståpupper av silikon.

Jeg synes atletiske, veltrente kvinnekropper er vakkert.

Hvis du synes dette er en mannskropp, har du drekki mer enn du vil ut med. Du tenker så intenst på mannskropper at du ser dem overalt!

*fnis*

Skrevet

Næmmen, guri land, ikke dra det så langt, da. For min del var det kun en observasjon (synes hun er lekker, men alle kan treffe på en uheldig kameravinkel...) Håper og tror at allmenheten er klar over at det ingen i denne verden er "perfekte".

hihi, tror kanskje jeg hørtes mer engasjert ut der enn jeg var.

Snorkfrøken
Skrevet

Det er igrunnen skjeldent å se supermodeller med store bryster, de fleste er tynne, nesten uten fasong og flatbrystet.

Sånn er`e bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...