Babette Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er igrunnen skjeldent å se supermodeller med store bryster, de fleste er tynne, nesten uten fasong og flatbrystet. Sånn er`e bare. Men ikke de som skal vise bikinier og undertøy, vel? Da er det ikke særlig fint å være mager og flat. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 hihi, tror kanskje jeg hørtes mer engasjert ut der enn jeg var. Ja, slik jeg leste det ble det litt vel dypt på en onsdagskveld ;O) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har aldri syntes hun har vært pen. Men selv halvblinde meg ser at damen har kropp som en gudinne. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ser ut som en godt trent manns bryst dette ja. Kanskje hun har pikk også? Har hun det ikke, så får hun det sikkert........av og til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Så vidt jeg kan se, har hun to runde bryster, men de er litt flatere enn ståpupper av silikon. Jeg synes atletiske, veltrente kvinnekropper er vakkert. Hvis du synes dette er en mannskropp, har du drekki mer enn du vil ut med. Du tenker så intenst på mannskropper at du ser dem overalt! Jeg drakk da vitterligen ikke mer et par glass vin i går? At jeg ser mannskropper overalt er ikke utenkelig... ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Så for å vise seg med mindre klær bør man se perfekt ut? Og hva er perfekt, utenom noe som er variabelt fra person ti person - relativt, en smaks-sak .. osv? Slapp av da - hun er uansett mange ganger mer veldreid enn meg. ) Men jeg har mer å putte i bh'n enn henne i alle fall! ;o) Dette var den første gangen jeg har startet en slik tråd, jeg har ikke for vane å kritisere andres kropper. Har svart i noen slike tråder, men tror ikke jeg har startet noen selv. *Skylder på to glass vin* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Dere som synes det ser ut som brystkassa på en mann, må ha blingset fælt. To perfekt formede bryster, som passer til kroppen, det er det jeg ser :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Dere som synes det ser ut som brystkassa på en mann, må ha blingset fælt. To perfekt formede bryster, som passer til kroppen, det er det jeg ser :-) Jeg må visst slutte å drikke... ;o) 0 Siter
Gjest ha en fin dag alle Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg drakk da vitterligen ikke mer et par glass vin i går? At jeg ser mannskropper overalt er ikke utenkelig... ;o) Fint at du tar kritikken med godt humør:) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg må visst slutte å drikke... ;o) Hi-hi! Litt av en beslutning å ta på begynnelsen av sommeren, det er rødvinsesong for meg ;-) 0 Siter
favn Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg er veldig imot silikon, bare så det er sagt. Bare lurt litt på hvorfor hun går omtrent naken og reklamerer for kvinneklær når hun har kropp som en mann...! Hun har vel ikke kropp som en mann? Hun er kvinne, ergo har hun kropp som en kvinne. Slik en mann har kropp som en mann. Kvinner og menn er ikke mer eller mindre kvinner og menn med små/store pupper og stor/liten penis, smale/brede hofter og små/store muskler osv. Dette er naturlige kroppsvariasjoner. Husk dol-mottoet: Vi er alle forskjellige ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hun har vel ikke kropp som en mann? Hun er kvinne, ergo har hun kropp som en kvinne. Slik en mann har kropp som en mann. Kvinner og menn er ikke mer eller mindre kvinner og menn med små/store pupper og stor/liten penis, smale/brede hofter og små/store muskler osv. Dette er naturlige kroppsvariasjoner. Husk dol-mottoet: Vi er alle forskjellige ;-) Godt innlegg, favn! ;o) 0 Siter
tiliti Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Slapp av da - hun er uansett mange ganger mer veldreid enn meg. ) Men jeg har mer å putte i bh'n enn henne i alle fall! ;o) Dette var den første gangen jeg har startet en slik tråd, jeg har ikke for vane å kritisere andres kropper. Har svart i noen slike tråder, men tror ikke jeg har startet noen selv. *Skylder på to glass vin* hihi 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Fint at du tar kritikken med godt humør:) *Hehe* Skulle jeg tatt kritikken her inne veldig personlig og blitt knallsur så hadde jeg ikke vart lenge... ) 0 Siter
Babette Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 *Hehe* Skulle jeg tatt kritikken her inne veldig personlig og blitt knallsur så hadde jeg ikke vart lenge... ) Du skjønte vel at det var vår alles kjære som var på ferde igjen? Med andre ord ingenting å bry seg om. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Du skjønte vel at det var vår alles kjære som var på ferde igjen? Med andre ord ingenting å bry seg om. Jada, jeg skjønte det. ) Men det hadde vært fint om hun kunne vise meg hvor jeg har sagt at Naomi er stygg - for det har jeg nemlig ikke gjort. Jeg tok ikke kritikken hennes spesielt tungt for å si det sånn. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.