Gå til innhold

Naomi Campbells bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er igrunnen skjeldent å se supermodeller med store bryster, de fleste er tynne, nesten uten fasong og flatbrystet.

Sånn er`e bare.

Men ikke de som skal vise bikinier og undertøy, vel? Da er det ikke særlig fint å være mager og flat.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

hihi, tror kanskje jeg hørtes mer engasjert ut der enn jeg var.

Ja, slik jeg leste det ble det litt vel dypt på en onsdagskveld ;O)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg har aldri syntes hun har vært pen.

Men selv halvblinde meg ser at damen har kropp som en gudinne.

Skrevet

Ser ut som en godt trent manns bryst dette ja.

Kanskje hun har pikk også? Har hun det ikke, så får hun det sikkert........av og til.

Skrevet

Så vidt jeg kan se, har hun to runde bryster, men de er litt flatere enn ståpupper av silikon.

Jeg synes atletiske, veltrente kvinnekropper er vakkert.

Hvis du synes dette er en mannskropp, har du drekki mer enn du vil ut med. Du tenker så intenst på mannskropper at du ser dem overalt!

Jeg drakk da vitterligen ikke mer et par glass vin i går?

At jeg ser mannskropper overalt er ikke utenkelig... ;o)

Skrevet

Så for å vise seg med mindre klær bør man se perfekt ut? Og hva er perfekt, utenom noe som er variabelt fra person ti person - relativt, en smaks-sak .. osv?

Slapp av da - hun er uansett mange ganger mer veldreid enn meg. :o) Men jeg har mer å putte i bh'n enn henne i alle fall! ;o)

Dette var den første gangen jeg har startet en slik tråd, jeg har ikke for vane å kritisere andres kropper. Har svart i noen slike tråder, men tror ikke jeg har startet noen selv. *Skylder på to glass vin*

mil1365380270
Skrevet

Dere som synes det ser ut som brystkassa på en mann, må ha blingset fælt. To perfekt formede bryster, som passer til kroppen, det er det jeg ser :-)

Skrevet

Dere som synes det ser ut som brystkassa på en mann, må ha blingset fælt. To perfekt formede bryster, som passer til kroppen, det er det jeg ser :-)

Jeg må visst slutte å drikke... ;o)

Gjest ha en fin dag alle
Skrevet

Jeg drakk da vitterligen ikke mer et par glass vin i går?

At jeg ser mannskropper overalt er ikke utenkelig... ;o)

Fint at du tar kritikken med godt humør:)

mil1365380270
Skrevet

Jeg må visst slutte å drikke... ;o)

Hi-hi! Litt av en beslutning å ta på begynnelsen av sommeren, det er rødvinsesong for meg ;-)

Skrevet

Jeg er veldig imot silikon, bare så det er sagt. Bare lurt litt på hvorfor hun går omtrent naken og reklamerer for kvinneklær når hun har kropp som en mann...!

Hun har vel ikke kropp som en mann? Hun er kvinne, ergo har hun kropp som en kvinne. Slik en mann har kropp som en mann.

Kvinner og menn er ikke mer eller mindre kvinner og menn med små/store pupper og stor/liten penis, smale/brede hofter og små/store muskler osv. Dette er naturlige kroppsvariasjoner.

Husk dol-mottoet: Vi er alle forskjellige ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hun har vel ikke kropp som en mann? Hun er kvinne, ergo har hun kropp som en kvinne. Slik en mann har kropp som en mann.

Kvinner og menn er ikke mer eller mindre kvinner og menn med små/store pupper og stor/liten penis, smale/brede hofter og små/store muskler osv. Dette er naturlige kroppsvariasjoner.

Husk dol-mottoet: Vi er alle forskjellige ;-)

Godt innlegg, favn!

;o)

Skrevet

Slapp av da - hun er uansett mange ganger mer veldreid enn meg. :o) Men jeg har mer å putte i bh'n enn henne i alle fall! ;o)

Dette var den første gangen jeg har startet en slik tråd, jeg har ikke for vane å kritisere andres kropper. Har svart i noen slike tråder, men tror ikke jeg har startet noen selv. *Skylder på to glass vin*

hihi :P

Skrevet

Fint at du tar kritikken med godt humør:)

*Hehe* Skulle jeg tatt kritikken her inne veldig personlig og blitt knallsur så hadde jeg ikke vart lenge... :o)

Skrevet

*Hehe* Skulle jeg tatt kritikken her inne veldig personlig og blitt knallsur så hadde jeg ikke vart lenge... :o)

Du skjønte vel at det var vår alles kjære som var på ferde igjen?

Med andre ord ingenting å bry seg om.

Skrevet

Du skjønte vel at det var vår alles kjære som var på ferde igjen?

Med andre ord ingenting å bry seg om.

Jada, jeg skjønte det. :o) Men det hadde vært fint om hun kunne vise meg hvor jeg har sagt at Naomi er stygg - for det har jeg nemlig ikke gjort.

Jeg tok ikke kritikken hennes spesielt tungt for å si det sånn. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...