Gå til innhold

drømmer og avsky

Anbefalte innlegg

Gjest anonym selvfølgelig
Skrevet

Er det noen som har drømt om en spesiell dere kjenner? Og deretter fått avsky for personen?

Det har jeg to ganger. Det er jo helt sykt! Det er jo ikke disse personene sin feil. Men etter drømmene får jeg sånn ubehagelig følelse av de.

Gjest også anonym
Skrevet

Jeg har drømt ubehagelig om noen, ja. Vanskelig å riste det av seg.

Skrevet

Jeg drømmer noen ganger stygt om kjæresten min. Når jeg våkner får jeg lyst til å skjelle ham ut og er kjempesur på ham. Men de stygge tankene går fort over igjen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, men jeg har flere ganger drømt stygt om noen og vært skikkelig sint på vedkommende da jeg sto opp.

Men det har gått over altså.

bugge -jenta
Skrevet

Ofte kan man drømme om andre personer og de representerer sider ved deg selv.

Kanskje er det slik at det er sider ved deg selv du ikke liker og kan svelge, og et eller annet ved disse personene gjør at de blir brukt som "symboler" for det.

Bare en tanke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...