Gjest noentanker Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja, det kan du si Jeg skal prvøe å nyte sommeren jeg da, men når "Lost" begynner igjen til høsten så blir jeg atter en gang klistret til skjermen, det er nå sikkert. Fikk litt svettetokter etter serieslutt i går, det var jo ikke en ordentlig slutt liskom, og jeg tenkte på at den kvitrende damen på tv sa tidligere at "gledens nyhet, vi har kjøpt opp sesong to av Lost, som kommer til høsten". Selvsakt...de kan jo ikke bare kjøpe første sesongen av en slik serie som ender slik!!! Hadde jo fått spader jeg da om hun hadde sakt noe som "vi har desverre ikke fått tak i sesong to" liksom *svetter* Hvorfor er hullet under luken så dypt? Hva skal de med guttungen? Hva skjedde med kjekkasen vår? Hva skjer med de i vannet? Begynner Charlie på drog igjen? Hjelpes meg...jeg er blitt en ihugga Lost-fan...ja... Tanken om de blir testet ut/"straffet" slo meg tidlig...Dette nevnte hun ene i går..Er det noe reliøiøst over dette? Han skalla mannen (Loke?) virker jo også overbevist om dette. Huff...er dårlig på disse navnene...Husker bare navnet på Sawyer...fordi det er noen her inne som har sikla så masse etter ham :-) Men de mennene som tok gutten...De må vel ha sammenheng med det spøkelsesskipet?? Jeg har også tenkt at de er etterkommere av båtforliset...Men det hullet virker litt ulogisk...i den sammenhengen.... Hva har vi egentlig fått vite av hun franske dama? Lite! Men er de andre som var sammen med henne drept?? Hvorfor kan de ikke spørre henne mer ut??! *irriterer meg* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Tanken om de blir testet ut/"straffet" slo meg tidlig...Dette nevnte hun ene i går..Er det noe reliøiøst over dette? Han skalla mannen (Loke?) virker jo også overbevist om dette. Huff...er dårlig på disse navnene...Husker bare navnet på Sawyer...fordi det er noen her inne som har sikla så masse etter ham :-) Men de mennene som tok gutten...De må vel ha sammenheng med det spøkelsesskipet?? Jeg har også tenkt at de er etterkommere av båtforliset...Men det hullet virker litt ulogisk...i den sammenhengen.... Hva har vi egentlig fått vite av hun franske dama? Lite! Men er de andre som var sammen med henne drept?? Hvorfor kan de ikke spørre henne mer ut??! *irriterer meg* Ikke rart de har eget "Lost-forum"...tro det er mange teorier ute og går Men det skal bli spennende, frykelig spennende, å se fortsettelsen. Håper bare alt ender med en sånn nogenlunde logisk forklaring...(ikke at de "mørke skydyra" som freser rundt ser videre logiske ut da...men det kan være film/ilusjon har jeg kommet til :/ ) Vi får se til høsten *gliser* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ble nesten litt sur jeg:) Trodde vi skulle få et svar eller to... Lurer på om de som tok gutten kom fra øya di og? Men skjønte jo at det ikke kom til å gå bra med den der flåta. 0 Siter
Gjest noentanker Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ikke rart de har eget "Lost-forum"...tro det er mange teorier ute og går Men det skal bli spennende, frykelig spennende, å se fortsettelsen. Håper bare alt ender med en sånn nogenlunde logisk forklaring...(ikke at de "mørke skydyra" som freser rundt ser videre logiske ut da...men det kan være film/ilusjon har jeg kommet til :/ ) Vi får se til høsten *gliser* Hvor er dette lost-forumet? 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg vet ikke, men regner med de begynner å sende før Norge =) Det ligger i alle fall mange episoder framover på nettet (som man kan laste ned). 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det ligger i alle fall mange episoder framover på nettet (som man kan laste ned). Jeg har nok fått feilinformasjon - informanten ble i tvil her, hadde fått vite det via via. Så sannhetsgehalten er nok ikke bra. Du må nok smøre deg med tålmodighet - og så har du noe å se fram til når sommeren er over. ) Sorry! 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det ligger i alle fall mange episoder framover på nettet (som man kan laste ned). neppe 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvor er dette lost-forumet? Har ikke vært der inne, men mener det står link til dette på tv,kanalens sider. Si fra hvis du går dit og det er bra da, så kommer jeg muligens etter 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har noe å se frem til på Fredagsnatta da skjønner jeg? Kan ikke se det på onsdager da det går for tidlig på kvelden og for at min 10 åring ikke skal se lost. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har noe å se frem til på Fredagsnatta da skjønner jeg? Kan ikke se det på onsdager da det går for tidlig på kvelden og for at min 10 åring ikke skal se lost. Gled deg:-) 0 Siter
nilia Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281729 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281729 *vræææææl* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.