humpalott Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er ei jente på 19 år som "hele livet" har slitt med kviseproblemer. Dette lettet hverfall min hverdag: MD formulations serien er veldig god. Fruktsyren i produktene forbedrer hele ansiktshuden, men det er nødvendig med en god fuktighetskrem også. Baksiden er at huden blir veldig ømfintlig for sollys, så man fort blir brent. Diane P-pillen gjorde rent bord for meg! Merkbare resultater raskt. Men jeg har imidlertid valgt å avbryte bruken da den fjerner all sex-lyst... Men dette er vel et valg man må ta selv. Dalacin liniment, som man får på resept hos fastlegen er *veldig* god på kviser, men har ingen forebyggende effekt. Et annet råd fra meg er at det går ann å stikke hull på "byllene" med en ren nål, og så presse pusset forsiktig ut. Slik tømmer man såret for betennelse, og slipper at man river seg opp og lager arr. Bortsett fra det så er all junk-food og godteri FY! Men hvem greier vel å kutte ut det.. Få skjønnhetssøvn i rene sengeklær, drikk mye vann, og sørg for å mosjonere og svette litt et par ganger i uka! Vennlig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188917-r%C3%A5d-til-dere-med-uren-hud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marge simpson Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Basiron fra apoteket funker for meg. Men må bruke det hele tiden og ikke ha opphold på et par dager i mellom. Har ikke fått mere kviser som lager arr etter dette. Et par småkviser max og lenge imellom også.. Får feit hud av alle disse populære fuktighetskremene, så faktisk dropper jeg det og bruker bare basiron selv om huden virker tørr rett etter jeg har rensa den, så er den grei etter basironpåføringen. En gang i blandt har jeg på fuktighetskrem da. P-pillen Yasmin ga meg fin og kvisefri hud! Men måtte slutte pga bivirkninger. (ble rett og slett gal psykisk. Og jeg er manisk depressiv fra før så det var ikke særlig heldig.) Bør være litt forsiktig i sola ved Basiron og, men var kun da jeg satt åtte timer i tog, ved vinduet og sola steika, at jeg virkelig ble rød i forbindelse med Basiron. Og legger meg ikke i sola, men går greit å være ute i vanlig sommervær. har hatt kviser siden jeg var 13 eller 14 og siste årene fikk jeg arr av kvisene også. Bare røde, ikke slike dype heldigvis. Men skulle ønske jeg begynte å bruke Basiron fast lenge før, så hadde jeg sluppet disse arra. Ikke at de er SÅ ille da, bare så det er sagt. Men tror det var på vei til å bli det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188917-r%C3%A5d-til-dere-med-uren-hud/#findComment-1300954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
daydreamer1365380564 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Diane har funket veldig bra på meg og! Før jeg begynte hadde jeg mye kviser på ryggen og i ansiktet, men nå er ryggen helt fri for kviser, og nesten hele ansiktet og. Helt kvisefri kan jeg nesten ikke forvente å være, med det sukkerforbruket mitt (Colaavhengighet er farlige greier!):-) Det tok sin tid, og jeg var svært frustrert.. Det gikk over et halvt år før jeg følte at det var no særlig bedre.. Men nå liker jeg den, selv om den fjerner sexlyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188917-r%C3%A5d-til-dere-med-uren-hud/#findComment-1303378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
daydreamer1365380564 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Basiron fra apoteket funker for meg. Men må bruke det hele tiden og ikke ha opphold på et par dager i mellom. Har ikke fått mere kviser som lager arr etter dette. Et par småkviser max og lenge imellom også.. Får feit hud av alle disse populære fuktighetskremene, så faktisk dropper jeg det og bruker bare basiron selv om huden virker tørr rett etter jeg har rensa den, så er den grei etter basironpåføringen. En gang i blandt har jeg på fuktighetskrem da. P-pillen Yasmin ga meg fin og kvisefri hud! Men måtte slutte pga bivirkninger. (ble rett og slett gal psykisk. Og jeg er manisk depressiv fra før så det var ikke særlig heldig.) Bør være litt forsiktig i sola ved Basiron og, men var kun da jeg satt åtte timer i tog, ved vinduet og sola steika, at jeg virkelig ble rød i forbindelse med Basiron. Og legger meg ikke i sola, men går greit å være ute i vanlig sommervær. har hatt kviser siden jeg var 13 eller 14 og siste årene fikk jeg arr av kvisene også. Bare røde, ikke slike dype heldigvis. Men skulle ønske jeg begynte å bruke Basiron fast lenge før, så hadde jeg sluppet disse arra. Ikke at de er SÅ ille da, bare så det er sagt. Men tror det var på vei til å bli det... Uff, skulle ønske jeg kunne bruke basiron så var alt greit jeg og.. Brukte det for noen år siden, men jeg fikk bare mer og mer kviser. Etter det har jeg brukt det meste, før jeg tilslutt havna på diane.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188917-r%C3%A5d-til-dere-med-uren-hud/#findComment-1303379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marge simpson Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Uff, skulle ønske jeg kunne bruke basiron så var alt greit jeg og.. Brukte det for noen år siden, men jeg fikk bare mer og mer kviser. Etter det har jeg brukt det meste, før jeg tilslutt havna på diane.. ja vi sliter alle med noe egentlig, jeg skulle ønske jeg tålte p-piller...slår to fluer i en smekk liksomm:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188917-r%C3%A5d-til-dere-med-uren-hud/#findComment-1303386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.