Gjest den ekte noor Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 I det siste har jeg fått beskjed om å taste inn sånn kode i en liten rute når jeg skal inn på mailen min. Det står at dette kommer etter 5 misslykkede innloggingsforsøk, enda jeg da ikke har vært inn på mailen min siden dagen før, og alltid taster rett passord. Betyr det at noen prøver å komme seg inn på min mail?? Litt rotete, men håper noen skjønner hva jeg prøver å si:) 0 Siter
citoyen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er nok godt mulig. Bytt gjerne passord til et enda sikrere enn det du bruker nå. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er nok godt mulig. Bytt gjerne passord til et enda sikrere enn det du bruker nå. Havner i en evig runddans når jeg prøver det, blir hele tiden spurt om passord og de der bokstavene når jeg prøver å komme inn på "kontoinformasjon". Har sendt mail til supporten til yahoo, spent på om jeg får noe svar. Har hatt den i 1 og et halvt år uten problemer og en eneste spam:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.