Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sår som ikke vil gro og som bekymrer meg. Opererte kneet den 14.juni og de tok 6 hull for en kikkhullsoperasjon. 5 av såpene gror utmerket og det har dannet seg skorpe og de gror fint. Men et av sårene er åpent og det væsker. Har jeg grunn til bekymring for dette? Må innrømme at jeg er litt bekymra, de har tross alt rota rundt inne i kneleddet, og jeg har lite lyst på betennelse der. Har forsøkt å ringe ortopeden på St.Olav der jeg ble operert, men det er jo verre enn å ringe etter taxi i julebordstida. Får ikke svar der, men kanskje noen her kan berolige meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...