laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Lykke til :-) Takk for det! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Dere har helt sikkert rett, de må finne ut av dette selv, og regulerer sikkert samvær på beste pusevis. Jeg er litt hønemor her. Men han ser litt plaget ut altså..:-o Mener mye fornærmet mjau, og ser appelerende på meg.. Særlig når han går ett annet sted, antagelig for å få være i fred for kattungen, og hun allikevel følger hakk i hel.. Den halen er vist det festeligste i hele huset;-) :-) Du får kjøpe en leke-hale! hehe Men kanskje den eldste kunne få litt fri innimellom, at du aktiviserer kattungen, eller putter den i et bur? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Du får kjøpe en leke-hale! hehe Men kanskje den eldste kunne få litt fri innimellom, at du aktiviserer kattungen, eller putter den i et bur? Jeg leker masse med kattungen, men Mephisto er visst mye morsommere enn meg..;-) Det med buret er jeg ikke helt sikker på? Er det lurt? Hun hatet å kjøre i det.. Men jeg kan jo kanskje utvide "time outene" litt. Vi har gjort det sånn at jeg har tatt med meg en av kattene på soverommet en times tid på kveldstid, også har typen hatt den andre på stuen. Nå har ikke engang eldsten hatt lyst til ut siden kattungen har kommet i hus. Det er litt dumt, for da hadde det jo vært fred å få.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.