Gå til innhold

Hvordan i rettesette kattungen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Lykke til :-)

Takk for det! :-)

Skrevet

Dere har helt sikkert rett, de må finne ut av dette selv, og regulerer sikkert samvær på beste pusevis.

Jeg er litt hønemor her.

Men han ser litt plaget ut altså..:-o Mener mye fornærmet mjau, og ser appelerende på meg..

Særlig når han går ett annet sted, antagelig for å få være i fred for kattungen, og hun allikevel følger hakk i hel..

Den halen er vist det festeligste i hele huset;-)

:-)

Du får kjøpe en leke-hale! hehe

Men kanskje den eldste kunne få litt fri innimellom, at du aktiviserer kattungen, eller putter den i et bur?

laguna1365380434
Skrevet

Du får kjøpe en leke-hale! hehe

Men kanskje den eldste kunne få litt fri innimellom, at du aktiviserer kattungen, eller putter den i et bur?

Jeg leker masse med kattungen, men Mephisto er visst mye morsommere enn meg..;-)

Det med buret er jeg ikke helt sikker på? Er det lurt? Hun hatet å kjøre i det..

Men jeg kan jo kanskje utvide "time outene" litt.

Vi har gjort det sånn at jeg har tatt med meg en av kattene på soverommet en times tid på kveldstid, også har typen hatt den andre på stuen.

Nå har ikke engang eldsten hatt lyst til ut siden kattungen har kommet i hus. Det er litt dumt, for da hadde det jo vært fred å få..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...