Gå til innhold

Hva slags folk her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er i full jobb. Ellers så spiser jeg litt og sover masse. I helgene fester jeg =)

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg jobber fulltid, har bare internett her, og får derfor dårlig samvittighet hver gang jeg er innom... :-)

Skrevet

Jeg er i full jobb, og stikker innom en tur her av og til løpet av arbeidsdagen (noen dager ofte, andre ikke i det hele tatt).

Og så er jeg av og til innom på kveldstid (hjemme).

Gjest en student på dol
Skrevet

Jeg er student uten sommerjobb

hare1365380455
Skrevet

Jeg jobber annenhver helg, har små barn og studerer deltid via nettet.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Morsperm. Men stikker innom av og til på jobben også.

Skrevet

Jeg har uføretrygd, en 9-åring som jeg må være hjemme hos hver kveld og ingen mann så det blir mye tid til overs. Kjedelig å se på tv hele tida. Men jeg leser innimellom da.

Skrevet

Ja, jeg har også fødselspermisjon. Men siden lillingen krabber overalt nå og reiser seg opp/går med støtte, har jeg hendene fulle... Sitter bare på nettet når han sover.

Skrevet

Jeg er trønder, alenemor, fulltidsstudent, og jobber litt inn i mellom. Nå i sommer jobber jeg mye i hjemmesykepleien/trygghetspatruljen.

Skrevet

Jeg er trønder, alenemor, fulltidsstudent, og jobber litt inn i mellom. Nå i sommer jobber jeg mye i hjemmesykepleien/trygghetspatruljen.

He, he, godt å være eldre i Trøndelag, forstår jeg med den hyggelige jenta *S*

Skrevet

På rehabilitering nå, men har vært Doler også når jeg jobbet 18 timer i døgnet.

Skrevet

He, he, godt å være eldre i Trøndelag, forstår jeg med den hyggelige jenta *S*

Hehe... har ikke fått noen klager så langt :P

Det er en trivelig jobb da, men man vet jo aldri hva som venter når man låser seg inn hos folk over hele byen. Noen skal bare snus, andre har falt eller er terminale og venter bare på å dø. Er kanskje det som gjør det så utfordrende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...