Gjest blåtann Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hva trenger jeg? Hvor får jeg kjøpt? Hvor dyrt? Og er det vanskelig å få det i orden? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Du trenger en bluetooth-adapter til pc-en din (forutsatt at pc-en ikke har innebygget bluetooth, men det er det vel de færreste som har). Denne dingsen plugges inn i en av USB-portene på pc-en din. Kjøpes på mpx.no, komplett.no eller lignende butikker. Se eksempel her: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17681 NB! Det kan godt hende det finnes rimeligere varianter, jeg bare tok en. 0 Siter
Gjest blåtann Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Du trenger en bluetooth-adapter til pc-en din (forutsatt at pc-en ikke har innebygget bluetooth, men det er det vel de færreste som har). Denne dingsen plugges inn i en av USB-portene på pc-en din. Kjøpes på mpx.no, komplett.no eller lignende butikker. Se eksempel her: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17681 NB! Det kan godt hende det finnes rimeligere varianter, jeg bare tok en. Ok, så hvilket som helst bluetooth adapter kan brukes, og det kreves ikke mye data kunskaper for å bruke det? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ok, så hvilket som helst bluetooth adapter kan brukes, og det kreves ikke mye data kunskaper for å bruke det? Bluetooth er bluetooth, så du trenger ikke en spesiell type. Mulig at rekkevidden kan variere litt, altså hvor langt unna pc-en med bluetooth-adapteren du kan stå med mobilen (eller andre bluetooth-enheter) og fortsatt få kontakt, men du har vel ikke behov for å gå så langt unna, ikke mer enn noen få meter? Det er ikke noe hokus-pokus å få det til å funke, tror det er en cd som følger med bluetooth-adapteret. Husker ikke hvordan jeg gjorde det. Vil også tro det står noe om bluetoothe i brukermanualen til mobilen din (om du har rotet den bort, så finner du den på nettet). Selv bruker jeg vel stort sett bluetooth til å overføre bilder etc. fra mobilen til pc-en, så jeg har strengt tatt ikke det store behovet eller særlig mye bruk for det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.