Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 I gamle dager fantes det såper og shampoer som visstnok skulle fungere i saltvann. Finnes dette fremdeles? Og i så fall: Har det noe for seg, eller er det bortkastet vask? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg bruker vanlig shampoo i saltvann jeg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Jeg bruker vanlig shampoo i saltvann jeg. Føler du at håret ditt blir rent og greit da? Er ute etter lettvinte løsninger på hytta, skjønner du. ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Føler du at håret ditt blir rent og greit da? Er ute etter lettvinte løsninger på hytta, skjønner du. ;o) Ja, jeg bruker også den metoden på hytta. Jeg synes faktisk det holder seg rent lenger enn i vanlig dusj. Vannet er ikke så veldig salt der da, er det det hos deg? 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Føler du at håret ditt blir rent og greit da? Er ute etter lettvinte løsninger på hytta, skjønner du. ;o) Problemet er jo at selv om håret blir rent, blir det litt ekkelt av saltvannet, så eneste løsning er nok å skylle med ferskvann helt til slutt...? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Ja, jeg bruker også den metoden på hytta. Jeg synes faktisk det holder seg rent lenger enn i vanlig dusj. Vannet er ikke så veldig salt der da, er det det hos deg? Ja, det er ganske salt. Men det er jo bare en måte å finne det ut på, egentlig - så jeg prøver nok noen saltvannsvasker i sommer. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Problemet er jo at selv om håret blir rent, blir det litt ekkelt av saltvannet, så eneste løsning er nok å skylle med ferskvann helt til slutt...? Hm...da er jeg egentlig like langt, sånn praktisk sett. Men kanskje sånn balsam som ikke skal vaskes ut, hjelper litt? Det viktigste er uansett at det blir rent. Jeg får prøve meg frem. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Prøv BodyShop. Kanskje de har noe... 0 Siter
Osiris Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Får du tak i en såpe som er laget av kun kokosolje så skal den skumme i saltvann. I "gamle" dager, sånn tidlig på nittitallet, så reklamerte Bliw også med at deres flytende såpe skummet i saltvann. Vet ikke hvordan den er i dag, men det vil ikke koste en formue å teste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.