Gå til innhold

Saltvannsåpe/shampo?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

I gamle dager fantes det såper og shampoer som visstnok skulle fungere i saltvann.

Finnes dette fremdeles? Og i så fall: Har det noe for seg, eller er det bortkastet vask?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg bruker vanlig shampoo i saltvann jeg.

Føler du at håret ditt blir rent og greit da?

Er ute etter lettvinte løsninger på hytta, skjønner du. ;o)

Skrevet

Ja, jeg bruker også den metoden på hytta. Jeg synes faktisk det holder seg rent lenger enn i vanlig dusj. Vannet er ikke så veldig salt der da, er det det hos deg?

Gjest Cityrella
Skrevet

Problemet er jo at selv om håret blir rent, blir det litt ekkelt av saltvannet, så eneste løsning er nok å skylle med ferskvann helt til slutt...?

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg bruker også den metoden på hytta. Jeg synes faktisk det holder seg rent lenger enn i vanlig dusj. Vannet er ikke så veldig salt der da, er det det hos deg?

Ja, det er ganske salt. Men det er jo bare en måte å finne det ut på, egentlig - så jeg prøver nok noen saltvannsvasker i sommer. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Problemet er jo at selv om håret blir rent, blir det litt ekkelt av saltvannet, så eneste løsning er nok å skylle med ferskvann helt til slutt...?

Hm...da er jeg egentlig like langt, sånn praktisk sett.

Men kanskje sånn balsam som ikke skal vaskes ut, hjelper litt? Det viktigste er uansett at det blir rent.

Jeg får prøve meg frem.

Tvillingmamma
Skrevet

Prøv BodyShop. Kanskje de har noe...

Skrevet

Får du tak i en såpe som er laget av kun kokosolje så skal den skumme i saltvann.

I "gamle" dager, sånn tidlig på nittitallet, så reklamerte Bliw også med at deres flytende såpe skummet i saltvann. Vet ikke hvordan den er i dag, men det vil ikke koste en formue å teste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...