Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva tid kjem egentlig feriepengene og skattepengene???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skattepengene kommer i morgen eller tidlig neste uke.

Feriepengene har i hvert fall jeg fått denne måneden.

Gjest omatt å omatt
Skrevet

Et raskt søk her på DOL ga meg mer enn 400 treff på hvert av de to ordene.

Skattepengene kommer på konto i beg. av neste uke. Feriepenger er vel litt forskjellig. Jeg fikk mine 15. juni.

fei1365380229
Skrevet

Skattepengene mine har kommet :o) Nå skal jeg til byen å handle før den store sankthansfesten.

Skrevet

Skattepengene mine har kommet :o) Nå skal jeg til byen å handle før den store sankthansfesten.

Me har ikkje fått våre :-(( Kor i landet bur du å ka bank har du då?

Skrevet

Det heter ikke "kva/hva tid". Det heter NÅR.

En enda verre variant av omtrent det samme er når noen er "gamlere" enn broren sin...(Huff)

Gjest Irritert på omt!!!
Skrevet

En enda verre variant av omtrent det samme er når noen er "gamlere" enn broren sin...(Huff)

Du kan tydelegvis ikkje norsk! På NYNORSK heiter det KVA TID!!!!! Brukar IKKJE NÅR!!!!!!!!!!!!!!

fei1365380229
Skrevet

Me har ikkje fått våre :-(( Kor i landet bur du å ka bank har du då?

Gjensidige nor, Vestfold.

Skrevet

Me kan vel skriva både "Kva tid" og "Når" på nynorsk. "Når tid" derimot vert helt feil. På bokmål høyres det rart ut med "Hva tid".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...