Gjest MF-2HD Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Har vært ei håpløs tullejente og har rotet til livet mitt. Ikke kriminalitet eller noe sånt, bare gjort valg som jeg trodde var fornuftig, heller enn å følge hjertet. Nå må jeg snu, men hvordan? 0 Siter
Gjest pokemon Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Trenger du råd? Litt mer info hadde da vært tingen.. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det du forteller er for tynt til å danne seg et bilde. 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Da er det vel bare å begynne litt på nytt, steg for steg, og følge intuisjonen. Å ikke ta valg som går på akkord med deg selv igjen. Så langt det er mulig. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 "Skap ditt liv for hvert valg du tar" var det en som sa en gang. Den erkjennelsen du nå har gjort, er første skritt i riktig retning. Fortsett nå skritt for skritt i riktig retning, og vær ikke redd for å søke hjelp av andre, konstruktive mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.