Jeg er en annen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Den mest beryktede av dem annonserte sitt fravær her for noen dager siden, så det er nok derfor. Han hadde et innlegg om Kvanmo for ikke alt for lenge siden, såvidt jeg husker Ja der ser man 0 Siter
Gjest ingen SV for meg Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hanna Kvanmo var på mange måter stor. Jeg glemmer aldri denne scenen: Kåre Kristiansen lener seg fram, legger hånden på Kvanmos skulder og sier noe, hvorpå Kvanmo ser kaldt på Kristiansen og på realt nordnorsk avleverer følgende replikk: 'Vil du se te' å dra te dæ den klamme præsthanijna!' Hanna Kvanmo stor ? Kun i antall kilo og politisk ulykke, mener jeg. Som person ? Næh. Ikke noe spesielt den ene eller andre veien. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hanna Kvanmo var på mange måter stor. Jeg glemmer aldri denne scenen: Kåre Kristiansen lener seg fram, legger hånden på Kvanmos skulder og sier noe, hvorpå Kvanmo ser kaldt på Kristiansen og på realt nordnorsk avleverer følgende replikk: 'Vil du se te' å dra te dæ den klamme præsthanijna!' *LOL* 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det var en trist nyhet, ja. Det var en dame med tæl i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.