Gjest nick? ikke i dag Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 World of Warcraft. Noen som kjenner til dette spillet? Har hørt om det? Spiller det selv? Lever med noen som spiller dette? Jeg må bare si det at jeg HATER dette spillet. Virkelig virkelig HATER det! Samboeren min spiller dette døgnet rundt, i en hver ledig stund og dem har han mange av. Det eneste han har gjort siste månedene er å spille, sove, jobbe og spise litt innimellom. Det er helt utrolig. Og nå da som han er så innmari syyyk og er hjemme fra jobben så sitter han jaggu å spiller nå også. Ikke nok med at jeg har spillinga hans hver eneste kveld, nå har jeg den på dagen også. ARG!! Det går ikke an å snakke med han fordi han driver og chatter online med disse andre folka i spillet, og det er såvidt han kan flytte seg når jeg kommer med støvsugeren. Ikke hjelper han til med husarbeid, han klarer ikke rydde opp etter seg selv engang! Så blir han sur på MEG fordi jeg maser litt innimellom og blir irritert fordi han ikke gjør annet enn å spille. Er så drittlei. Skjerper han seg ikke kommer det spillet der til å ødelegge for oss. Jævla møkkaspill. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Flytt og se om han merker at du er borte. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har hørt at kameratene til sønnen min (15) spiller dette, han selv er overhodet ikke interessert! Men hva går spillet ut på? Kan du forklare selv om du hater det? mvh 0 Siter
Gjest nick? ikke i dag Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Flytt og se om han merker at du er borte. hmm.. ikke dumt.. Hehe Han hadde nok savna meg når han gikk tom for rene klær og rene glass til brusen sin. Eller når han gikk tom for dopapir eller brød. 0 Siter
Gjest Vangseter Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Denne mannen trenger hjelp. Ren og skjær spillegalskap. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Samboeren min spiller det! Han er totalt hekta! Vurderer å kjøpe det selv, så skal jeg bli bedre enn han. Kanskje han slutter da...? 0 Siter
Lula Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Gubben her er hektet også. Spiller hele dagen og kvelden, men han deltar jo i resten av familien også Lager mat og passer barn i og med at jeg jobber og han er hjemme. Er helt fornøyd jeg, da kan jeg holde på med mitt, og dessuten varer det jo ikke så lenge før det kommer noe nytt. Hva med heller å prøve å dele hans interesse i stedet for å bare irritere deg? Kanskje du blir hektet du også 0 Siter
Gjest nick? ikke i dag Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Gubben her er hektet også. Spiller hele dagen og kvelden, men han deltar jo i resten av familien også Lager mat og passer barn i og med at jeg jobber og han er hjemme. Er helt fornøyd jeg, da kan jeg holde på med mitt, og dessuten varer det jo ikke så lenge før det kommer noe nytt. Hva med heller å prøve å dele hans interesse i stedet for å bare irritere deg? Kanskje du blir hektet du også Da må vi kjøpe en til datamaskin og det kommer ikke på tale, tror ikke det går an å spille det på denne laptopen her. Kunne han bare ha deltatt litt i det virkelige liv, hjulpet litt til i hjemmet og sett meg og hørt meg så hadde jeg vært fornøyd. Jeg må jo innrømme at det er digg å få se på akkurat hva jeg vil på tv og sånn, men når det gjelder å gjøre noe annet enn å være hjemme så er jeg ganske så ensom. Jeg liker jo å være sammen med han. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å spille det spillet selv. Vet det er andre jenter som spiller, ei venninne av meg har blitt hekta. Tror ikke jeg hadde klart å bli hekta engang jeg, det ser jo ganske så kjedelig ut da. Alle kompisene til sambisen spiller også, så dette er også eneste samtale-emne når vi en sjelden gang får revet vekk alle fra skjermene sine og møtes i det virkelige liv, lørdagskvelder og sånn. *sukk* 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg kjenner godt til det (har jobbet i et selskap som utviklet MMORPG spill før). Det du nevner er noe av grunnen til at jeg ikke har kjøpt WoW, til tross for at mange jeg kjenner spiller det. Man bør ikke begynne å spille noe slikt før man vet at man har "itegritet" nok til ikke å la det forme livet. Det er veldig vanedannende. "................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har hørt at kameratene til sønnen min (15) spiller dette, han selv er overhodet ikke interessert! Men hva går spillet ut på? Kan du forklare selv om du hater det? mvh Det er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Man lager en karakter (spillfigur), i en stor (mer eller mindre) felles "verden". Så sloss man mot monstre, utfører "quests" (oppdrag) etc., får poeng, og viderutvikler karakteren. Det er egentlig essensen av slike spill. Noen har mer innhold, mer gjennomarbeidet setting/stemning etc. enn andre. Såvidt jeg vet ligger WoW sånn ca. midt på treet mht. innhold. Det som er veldig fengende er at man går inn i "klaner" sammen med andre spillere, og spiller (samarbeider) sammen med disse, og deler ressurser etc. "................................." 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hmm.. ikke dumt.. Hehe Han hadde nok savna meg når han gikk tom for rene klær og rene glass til brusen sin. Eller når han gikk tom for dopapir eller brød. Men hvorfor i alle dager driver du og vasker klærne hans? Det må være det første jeg hadde sluttet med... Har forresten ikke begynt ;O) 0 Siter
Gjest nick? ikke i dag Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Men hvorfor i alle dager driver du og vasker klærne hans? Det må være det første jeg hadde sluttet med... Har forresten ikke begynt ;O) Ehm.. fordi vi bor sammen? Vasker dere tøyet hver for dere? Er ikke det for det første uøkonomisk? For det andre litt sært? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ehm.. fordi vi bor sammen? Vasker dere tøyet hver for dere? Er ikke det for det første uøkonomisk? For det andre litt sært? Vel, hvis jeg må fylle en maskin tar jeg selvfølgelig med hvis han har noe som skal vaskes, men det er ikke mitt ansvar å passe på at en voksen mann har rene klær. Og hadde han sittet ved data'n alle de timene han ikke er på jobb eller sover, så hadde jeg ikke fyllt maskinen med klærne hans en gang. Han bor ikke på hotell heller, da.. 0 Siter
tiliti Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hehe, jeg er WoW-enke :-) Før det var jeg MUME-enke (tekstbasert online rollespill). I tillegg driver han å jabber med lag-kameratene sine med mikrofon så det ljomer Vi har barn sammen, så når det går over alle grenser sier jeg fra. Ellers bruker jeg jo en del tid på pc selv, når vesla sover, så den tiden er det forsåvidt greit nok - selv om jeg av og til blir lyn forbannet fordi han blir irritert hvis jeg snakker til ham. Mitt eneste råd er at du tar det opp med ham på en saklig måte. 0 Siter
tiliti Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Da må vi kjøpe en til datamaskin og det kommer ikke på tale, tror ikke det går an å spille det på denne laptopen her. Kunne han bare ha deltatt litt i det virkelige liv, hjulpet litt til i hjemmet og sett meg og hørt meg så hadde jeg vært fornøyd. Jeg må jo innrømme at det er digg å få se på akkurat hva jeg vil på tv og sånn, men når det gjelder å gjøre noe annet enn å være hjemme så er jeg ganske så ensom. Jeg liker jo å være sammen med han. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å spille det spillet selv. Vet det er andre jenter som spiller, ei venninne av meg har blitt hekta. Tror ikke jeg hadde klart å bli hekta engang jeg, det ser jo ganske så kjedelig ut da. Alle kompisene til sambisen spiller også, så dette er også eneste samtale-emne når vi en sjelden gang får revet vekk alle fra skjermene sine og møtes i det virkelige liv, lørdagskvelder og sånn. *sukk* Kjenner flere wow-enker som har begynt å spille selv. Men når det gjelder antall pc'er skal jeg vel ikke si noe, vi har 1 laptop, 2 stasjonære, en linux-server og 1 gammel stasjonær som vesla spiller barnespillene sine på Både jeg og han er it-utdannede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.