Gjest St.Hans-moro! Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi skal grille og kose oss på lekeplassen rett ved huset vårt - sammen med gode naboer. Det er blitt en trivelig tradisjon som vi holder på uansett vær og vind. Hva skal du gjøre? 0 Siter
Gjest St.hans-girl Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi er en vennegjeng som skal til Frognerparken og grille! Gleder meg! Er jo så strålende vær også! :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi skal grille i hagen. Og jeg avspaserer i morgen, så det blir masse øl og vin! 0 Siter
Gjest God St.Hans! Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi skal være hjemme og grille. Det blåser for mye på sjøen. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Mine dyrebare skatter (barna) skal til pappan sin etterpå, i morgen skal jeg jobbe første dagen som vikar et sted. Fredagskvelden blir som i kveld, stille og rolig. Lørdagen pakker vi sekken med mye godt og drar på fisketur hele dagen. Kvelden rolig. Søndag rolig. 0 Siter
Spirello Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Min kjære er på jobb og kommer ikke hjem før kl. 23. Venninnene mine er opptatt.. så skal sitte hjemme og slappe av, se på siste episode av 4400. En helt vanlig dag i år.. Har lyst til å grille men.. Skal grille med venninner i morgen da, så håper været holder.. God St.Hans til dere som skal feire! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Dette er en vanlig dag for meg - jeg skal slappe av hjemme, og mannen er på jobb. Vi har St.Hansfest på hytta på lørdag, det er tradisjonen vår. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Eh? Skal man gjøre noe spesielt i dag? Tusle hjem etter seinvakta, spise ett eller annet og fortsette å kopiere filer fra den gamle pc'n over på den nye tenker jeg. Det er vel i kveld man skal plukke 7 sorter markblomster og legge under hodeputa? Og ikke snakke med noen mens man plukker? Hmmm.... ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Eh? Skal man gjøre noe spesielt i dag? Tusle hjem etter seinvakta, spise ett eller annet og fortsette å kopiere filer fra den gamle pc'n over på den nye tenker jeg. Det er vel i kveld man skal plukke 7 sorter markblomster og legge under hodeputa? Og ikke snakke med noen mens man plukker? Hmmm.... ;o) Man skal ikke snakke i det hele tatt fra blomstene plukkes og til man sovner. Ikke rart man drømmer mye da - så mye innestengt skravl på lur. ;o) Om doling regnes som å prate, er vel mer usikkert. Pokkers regler som ikke tar høyde for slikt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Venninnene mine skulle ut så jeg skal sitte her og dole og kanskje se litt film. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kjæresten er på jobb, så jeg blir alene hjemme gitt. Og jeg kjenner ingen her på stedet siden vi ikke har bodd her så lenge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Man skal ikke snakke i det hele tatt fra blomstene plukkes og til man sovner. Ikke rart man drømmer mye da - så mye innestengt skravl på lur. ;o) Om doling regnes som å prate, er vel mer usikkert. Pokkers regler som ikke tar høyde for slikt. Kan man ikke snakke med seg selv heller? Da ryker ut tvert... 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi har i kveld vært hos noen venner og grillet. Reiste hjem ved 22-tiden, da ville vår sønn sove. Han er 2 år og 3 mnd, og var litt trøtt. Vi har i dag feiret at det er akkurat 2 år siden vi kom hjem med han fra Sør-Korea. Så det var akkurat St.Hans-aften vi ble foreldre til en liten gutt som da var 3,5 mnd ved henting. 0 Siter
org Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi har ikke feiret St. Hans i kveld. Venter til lørdagen, da skal alle som kan krype og gå samles på lekeplassen i gata for grilling og gøy. Gleder meg, for barna gleder seg! 0 Siter
Spenning Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vi har ikke feiret St. Hans i kveld. Venter til lørdagen, da skal alle som kan krype og gå samles på lekeplassen i gata for grilling og gøy. Gleder meg, for barna gleder seg! Griller, koser oss, har vakt og må være edru. Skal på jobb fredag.Fri og skikkelig sankthans kveld i morgen kveld *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.