Gå til innhold

Toalett i Frognerparken?

Anbefalte innlegg

Gjest St.hans-girl
Skrevet

Noen som vet om det finnes toaletter i Frognerparken?

Vi er nemlig en gjeng som skal dit og grille i kveld.

Kjipt å la være å drikke (alkohol eller ikke alkohol) fordi det ikke er toalett tilgjengelig...

Skrevet

Det eneste toalettet jeg vet om i frognerparken er ved herregårdskroa. Det koster fem kroner, så ta med penger.

Gjest St.hans-girl
Skrevet

Det eneste toalettet jeg vet om i frognerparken er ved herregårdskroa. Det koster fem kroner, så ta med penger.

Ok, hvor ligger Herregårdskroa?

Jeg må tisse hele tiden, så må regne med å ta med meg en liten formue jeg da... :-)

Skrevet

Ok, hvor ligger Herregårdskroa?

Jeg må tisse hele tiden, så må regne med å ta med meg en liten formue jeg da... :-)

Ved broen hvor sinnataggen står (sto?) mot kirkeveien...

Lykke til, slikt er håpløst. Spesielt fordi man i mangel på toalett må tisse hele tiden!

Skrevet

Vi gikk litt oppi der vi og satt oss bak en busk.. :) Ta med deg snørrservietter og våtserveietter til håndvask, eller rist løs. Hehe..

Gjest bare sove litt
Skrevet

Ved broen hvor sinnataggen står (sto?) mot kirkeveien...

Lykke til, slikt er håpløst. Spesielt fordi man i mangel på toalett må tisse hele tiden!

Så det er ikke bare jeg som har det slik altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...