Gjest ulcer Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Tror jeg har fått magesår. Har brukt et par Ibux en god del dager siste to ukene pga halsbetennelse, og leste det kunne komme etter bare få dagers bruk. Hva kan man bruke som smertestillende da? Tenker på ved mensen, da har jeg ekstremt vondt og må ha noe. Paracet hjelper ikke, samt skal vel ikke brukes det heller. Noen som vet...? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Da er du sikkert overfølsom for ibuprofen eller acetylsalisylsyre. De fleste smertestillende skal ikke brukes ved magesår, men det kan jo hende doktoren vet om noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kontakt lege og få bekreftet at du har magesår aller først. Spør samtidig hva du kan ta av smertestillende. 0 Siter
Gjest Magnesium Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg fikk det råd her inne å ta tilskudd av Magnesium hvis jeg hadde sterke menssmerter. Magnesium virker krampestillende, og menssmerter er jo kramper i limora. Jeg gikk også på Ibux, og tålte det ikke. Paracet virket ikke. Nå etter to måneder på Magnesium, så er jeg så godt som smertefri . Det beste rådet jeg noengang har fått! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.