Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en billig sykkel til å sykle korte turer med. Jeg trenger ingen flott sykkel, hverken utseende messig eller kvalitetsmessig. Den må kunne brukes, men kun til hobbybruk. Hvor stor sykkel må jeg se på? Er 176 cm høy. Noen som har noe å anbefale? Til en billig penge....

Gjest trultemor25
Skrevet

Tror ikke størrelsen på sykkelen har noe å si på prisen altså.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Kjøp sykkel på høsten, jeg pruta min ned noe forskrekkelig i fjor høst.

Skrevet

Tror ikke størrelsen på sykkelen har noe å si på prisen altså.

Det var heller ikke det jeg mente.... ;o) Sitter å kikker litt på nettet etter sykkler, og lurer på hvilken størrelse en i min høyde må ha!?

Skrevet

Kjøp sykkel på høsten, jeg pruta min ned noe forskrekkelig i fjor høst.

Det er ikke så mye hjelp i det hvis det er _nå_ man skal ha sykkelen :-)

Det blir som å kjøpe MC - de beste prisene får man gjerne på slutten av sesongen, eller etter at den er over. Men da må man jo sitte i garasjen og stirre lengselsfullt på den hele vinteren.

"...................................."

Skrevet

Det var heller ikke det jeg mente.... ;o) Sitter å kikker litt på nettet etter sykkler, og lurer på hvilken størrelse en i min høyde må ha!?

For din høyde skal du vel ha standard størrelse på sykkelen. Husker ikke hva den er, men de aller fleste sykler er i den størrelsen.

"....................................."

Snorkfrøken
Skrevet

Du finner ingen sykler til ok pris nå, bortsett fra hos Europris. Kjøpte en helt ok sykkel (offroad) til datteren min der for noen dager siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...