pirko Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Fikk noen pakker med den slags, men hva kan jeg bruke det til?. Spaghetti og det meste som man bruker oksekjøttdeig til? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja. Med andre ord: Kjøttboller, pastasaus, pizza, lasagne, grillspyd...you name it. Fordelen med kyllingkjøttdeigen er at den er sunnere, og såpass mild i smaken at den passer til det meste. Nettopp derfor er det lurt å bruke godt med urter/krydder i den også. 0 Siter
org Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg kastet min. Etter først å ha lovd mann og barn å aldri kjøpe kyllingkjøttdeig mer. ;øI 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kyllingkjøttdeig er best! Syns det er mye bedre enn vanlig kjøttdeig. Jeg bruker det til det jeg brukte vanlig kjøttdeig før. Lasagne, pizza, taco osc. =) 0 Siter
Spirello Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Lag meksikansk mat... Taco f.eks, putt det i pitabrød med masse godis i, 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kyllingkjøttdeig er best! Syns det er mye bedre enn vanlig kjøttdeig. Jeg bruker det til det jeg brukte vanlig kjøttdeig før. Lasagne, pizza, taco osc. =) osc = osv 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kyllingkjøttboller er veldig godt. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kyllingkjøttdeig er mye bedre enn vanlig kjøtdeig. Bruk den til gryter, taco, pastasaus, kjøttkaker- alt mulig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Kyllingkjøttdeig er nyyyyydelig til taco!! Jeg har meget kresne unger, men taco liker de. Kylling er det verre med... Jeg laget taco med kyllingkjøttdeig og forklarte bare at kjøttdeigen idag var litt lysere enn normalt pga at den hadde vært i fryseren (jadda, hva annet skulle jeg finne på ;-). Ungene godtok den og spiste i vei. På slutten av måltidet sier begge at denne kjøttdeigen var mye bedre enn den vanlige! De holdt nærmest på å falle av stolene når jeg fortalte det var kyllingkjøttdeig de hadde spist ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.