Gå til innhold

Dekning av reiseutgifter

Anbefalte innlegg

Gjest toothsie
Skrevet

Jeg måtte nylig til sykehuset, og gikk til trygdekontoret og spurte om jeg fikk dekning for denne reisen. (Jeg hadde fått et skriv om dette, med beskjed om å gå til mitt trygdekontor)

Det hun gjorde, var å skrive summen for reiseutgiftene på egenandelskortet mitt, men jeg fikk ingen penger for reisen.

Ble dette riktig gjort?

Min bror reiste sammen med meg, han skulle også til sykehuset, men han fikk dekt reisen. Han er ike myndig, så jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre..?

Skrevet

Det er 120 kr i egenandel så hvis du ikke hadde frikort så må du betale det men får skrevet det på egenandelskortet.

• 2 uker senere...
Gjest revmatiker
Skrevet

Trygdekontoret dekker reisen som kvitteres på kortet ditt. Når det gjelder din bror så er jeg ikke sikker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...