Gjest toothsie Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg måtte nylig til sykehuset, og gikk til trygdekontoret og spurte om jeg fikk dekning for denne reisen. (Jeg hadde fått et skriv om dette, med beskjed om å gå til mitt trygdekontor) Det hun gjorde, var å skrive summen for reiseutgiftene på egenandelskortet mitt, men jeg fikk ingen penger for reisen. Ble dette riktig gjort? Min bror reiste sammen med meg, han skulle også til sykehuset, men han fikk dekt reisen. Han er ike myndig, så jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre..? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er 120 kr i egenandel så hvis du ikke hadde frikort så må du betale det men får skrevet det på egenandelskortet. 0 Siter
Gjest revmatiker Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Trygdekontoret dekker reisen som kvitteres på kortet ditt. Når det gjelder din bror så er jeg ikke sikker.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.