Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil og ha ekstra penger til sommeren. Jeg hadde foretrukket trygd uten skatt nå istedenfor til jul. Ferie er jo mye dyrere enn jul da. Jul behøver man ikke feire så voldsomt men ferie trenger sannelig alle.

Skrevet

Det er ikke lett nei... :-)

Det er kjipt, jeg ville gjerne dratt på ferie. Et cruise i Karibien hadde gjort seg, koster omtrent det samme som jeg må betale for en sydentur. Og så måtte jeg jo kjøpt to billetter da, ingen av de jeg kjenner som har råd til så dyr ferie.

Skrevet

Det er kjipt, jeg ville gjerne dratt på ferie. Et cruise i Karibien hadde gjort seg, koster omtrent det samme som jeg må betale for en sydentur. Og så måtte jeg jo kjøpt to billetter da, ingen av de jeg kjenner som har råd til så dyr ferie.

Dra på singelcruise da vel... :-)

Skrevet

Dra på singelcruise da vel... :-)

Jeg har ikke penger. Når regningene er betalt og medisinene kjøpt er det knapt penger til mat og en kopp kaffe på cafe i ny og ne.

Gjest den grønne hage
Skrevet

Jeg har ikke penger. Når regningene er betalt og medisinene kjøpt er det knapt penger til mat og en kopp kaffe på cafe i ny og ne.

Vi har heller ikke råd til ferie.. (Småbarnsfamilie.)

Skrevet

Du får spille en rekke lotto hver uke og håpe du vinner (det er jo lov til å håpe.. :-)). Og nyte at det er fint vær for tiden.

Skrevet

Vi har heller ikke råd til ferie.. (Småbarnsfamilie.)

Er ikke jeg småbarnsfamilie da? Eller har minstemann blitt for stor. I hvert fall er det ikke lenge siden han var liten :o)

Skrevet

Du får spille en rekke lotto hver uke og håpe du vinner (det er jo lov til å håpe.. :-)). Og nyte at det er fint vær for tiden.

Jeg nyter været. Men neste uke reiser venninnene mine til Skagen og jeg er dødsmisunnelig.

Gjest den grønne hage
Skrevet

Er ikke jeg småbarnsfamilie da? Eller har minstemann blitt for stor. I hvert fall er det ikke lenge siden han var liten :o)

Jeg mente ikke at du ikke er småbarnsfamilie...:)

Skrevet

Jeg nyter været. Men neste uke reiser venninnene mine til Skagen og jeg er dødsmisunnelig.

Jeg har bodd i Skagen. Det er altfor mange mennesker der om sommeren synes jeg.. Nyt at du slipper all vinden der nede.. :-)

Skrevet

Jeg mente ikke at du ikke er småbarnsfamilie...:)

Hihi.

Men jeg kjeder ræva av meg og det er så kjipt å se alle andre reise på ferie.

Skrevet

Jeg har bodd i Skagen. Det er altfor mange mennesker der om sommeren synes jeg.. Nyt at du slipper all vinden der nede.. :-)

Jeg var der en uke for tre år siden og vi hadde regn og blåst hver dag. Men vi hadde det innmari morsomt da.

Gjest den grønne hage
Skrevet

Hihi.

Men jeg kjeder ræva av meg og det er så kjipt å se alle andre reise på ferie.

Jeg er lei av spørsmålet om hvor vi skal på ferie.... Jeg synes det er godt å være hjemme, men selvsagt hadde det vært fint med en ferietur. Det er noen år siden det nå.... Så jeg forstår deg godt!

Skrevet

Jeg er lei av spørsmålet om hvor vi skal på ferie.... Jeg synes det er godt å være hjemme, men selvsagt hadde det vært fint med en ferietur. Det er noen år siden det nå.... Så jeg forstår deg godt!

Jeg tror du og jeg er helt enige jeg. Det er fint å være hjemme også når det er sol og sommer. Men...... ;o)

Gjest det grønne hage
Skrevet

Jeg tror du og jeg er helt enige jeg. Det er fint å være hjemme også når det er sol og sommer. Men...... ;o)

Ja, det er dette "men" da.... Vi får kose oss så godt vi kan!

Skrevet

Ja, det er dette "men" da.... Vi får kose oss så godt vi kan!

jepp, det får vi gjøre. Ikke så mye annet å gjøre. Men så lenge været er fint, skal jeg ikke klage mer :o)

Gjest den grønne hage
Skrevet

jepp, det får vi gjøre. Ikke så mye annet å gjøre. Men så lenge været er fint, skal jeg ikke klage mer :o)

Her er det også fint vær nå, så det er bra. Ønsker deg god sommer:)

Skrevet

Jeg var der en uke for tre år siden og vi hadde regn og blåst hver dag. Men vi hadde det innmari morsomt da.

Ja, alltid moro med ferie ja..

Gjest MrPimmel
Skrevet

Lån penger på boligen og bruk dem opp. Eller selg den til banken og bo der så lenge du lever mot leie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...