Gå til innhold

Jeg er så dritt lei av alt (kraftig syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Gjest såleiavalt
Skrevet

Jeg er lei av det elendige gulvteppet vi har på gulvet, av at vi bor i andre etasje og vinduene ikke kan pusses på utsiden, at vi ikke har plass nok i skapene til tingene våre og må ha skuffer under sengen som stikker ut, av at når jeg har støvsugd er ligger det lange håret mitt overalt igjen dagen etter.

Jeg er lei av å ikke ha en have, at kabel-tv-kabelen forstyrrer bildet på tven hvis den blir sparket til.

Og jeg er dritt lei av å ikke kunne reise hjem til familien min på ferie. Grunnen til det er at jeg ikke visste når jeg skulle begynne å jobbe, og da jeg endelig fikk vite det var det for sent å reise. Jeg maste og maste på sjefen om han ikke bare kunne si når jeg skulle begynne, men nei: jeg får vite det fire dager før. Hadde han somlet seg til å ringe meg et par dager før, hadde jeg fått en kjempedeilig ferie og fått sett familien min.

Jeg føler at jeg sprekker snart. ALT irriterer meg.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvorfor kan ikke vinduene pusses på utsiden?

Gjest Ferie hadde gjort deg godt
Skrevet

Det var veldig synd det med ferien, for jeg tror virkelig du hadde trengt det.

kakki1365380609
Skrevet

Skjønner :o) Ta deg en tur til frisøren med vask, klipp og striper, kjøp deg noen nye klær (kast noen gamle) og kjøp deg en god bok eller gå på kino. Gjør underverker for humøret. Synd med ferien, vet ikke om du har hatt ferie allerede i år..ellers er det vel noen regler med at alle har rett på 3-4 uker sammenhengende ferie i løpet sommerhalvåret, men at det må passe for arbeidsgiver når man tar dem. Kan du ikke reise senere?

Nå tar jeg meg en slurk vin og sier skål :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Alle har godt av å blåse ut litt innimellom, og det er ikke noe rart i det. Gjør noe fysisk, kjøp deg noe fint, gå ut i skogen og skrik, gå på byen eller ta deg litt furtetid for deg selv.

Deretter setter du deg ned og skriver en tilsvarende liste, men med ting du er glad for. Du skal nok se at du kommer på en del ting etter hvert, som gjør deg litt gladere?

Oppmuntringsklem fra

Gjest Godt å få det ut
Skrevet

Er du veldig sliten?

I perioder hvor jeg er sliten kan jeg også ha det sånn.

Er det noen av de tingene som irriterer deg, som dere kan få gjort noe med?

Gjest såleiavalt
Skrevet

Skjønner :o) Ta deg en tur til frisøren med vask, klipp og striper, kjøp deg noen nye klær (kast noen gamle) og kjøp deg en god bok eller gå på kino. Gjør underverker for humøret. Synd med ferien, vet ikke om du har hatt ferie allerede i år..ellers er det vel noen regler med at alle har rett på 3-4 uker sammenhengende ferie i løpet sommerhalvåret, men at det må passe for arbeidsgiver når man tar dem. Kan du ikke reise senere?

Nå tar jeg meg en slurk vin og sier skål :o)

Joda, jeg reiser senere, men så vet jeg jo ikke om det blir fint vær... furte, furte...

Gjest såleiavalt
Skrevet

Er du veldig sliten?

I perioder hvor jeg er sliten kan jeg også ha det sånn.

Er det noen av de tingene som irriterer deg, som dere kan få gjort noe med?

Uff, nei, det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Huseieren nekter f.eks å la oss fjerne gulvteppet (som bortsett fra den tapte ferien er det største irritasjonsmomentet). Jeg er fryktelig sliten ja, selv om det burde være motsatt. Jeg er nettopp ferdig med eksamen og burde nyte sommeren, men det er som om alt jeg ikke har hatt tid til å tenke på før kommer til overflaten nå.

Gjest såleiavalt
Skrevet

Hvorfor kan ikke vinduene pusses på utsiden?

Det er husmorvinduer som ikke kan komme helt rundt. Man kan ikke åpne dem med en større sprekk en ca. 30 cm- de vil ikke "gå rundt seg selv". Litt vanskelig å forklare. Loftsvinduene våre kan pusses da.

Gjest såleiavalt
Skrevet

Alle har godt av å blåse ut litt innimellom, og det er ikke noe rart i det. Gjør noe fysisk, kjøp deg noe fint, gå ut i skogen og skrik, gå på byen eller ta deg litt furtetid for deg selv.

Deretter setter du deg ned og skriver en tilsvarende liste, men med ting du er glad for. Du skal nok se at du kommer på en del ting etter hvert, som gjør deg litt gladere?

Oppmuntringsklem fra

Takk skal du ha! Jeg tror jeg skal prøve meg på den glad-for-lista.

Gjest såleiavalt
Skrevet

Det var veldig synd det med ferien, for jeg tror virkelig du hadde trengt det.

Jeg får den senere da, men det er nå jeg hadde trengt den...

Gjest kjerringa med staven
Skrevet

Jeg er så lei av stavefeil og at du skriver have og ikke haGe!!!

Gjest såleiavalt
Skrevet

Man har lov til å skrive begge deler. På min dialekt heter det have, så det er mest naturlig for meg å si det.

Gjest såleiavalt
Skrevet

Man har lov til å skrive begge deler. På min dialekt heter det have, så det er mest naturlig for meg å skrive det.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det er husmorvinduer som ikke kan komme helt rundt. Man kan ikke åpne dem med en større sprekk en ca. 30 cm- de vil ikke "gå rundt seg selv". Litt vanskelig å forklare. Loftsvinduene våre kan pusses da.

Aha, ok. Husmorvinduene jeg er vandt til kan snues helt rundt de.

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at jeg er forbannet uten å ha slike problemer som det du har.

Vi trenger en boksesekk!

Gjest nykkelin
Skrevet

Min første tanke var at du burde oppsøke profesjonell hjelp.Jeg synes det er utrulig hva folk kan bli deprimert av...Bare bagateller vil jeg si.Gi bort ting du ikke har brukt for,så får du mere plass i skuffer og skap.

Men ellers var det jo kjempetrist at du ikke fikk møte familien din.

Håper du får en fin sommer likevel og heller gled deg over de små og store ting i livet

Mrs. Wallace
Skrevet

Min første tanke var at du burde oppsøke profesjonell hjelp.Jeg synes det er utrulig hva folk kan bli deprimert av...Bare bagateller vil jeg si.Gi bort ting du ikke har brukt for,så får du mere plass i skuffer og skap.

Men ellers var det jo kjempetrist at du ikke fikk møte familien din.

Håper du får en fin sommer likevel og heller gled deg over de små og store ting i livet

Det er litt viktig å huske på at dette er et forum hvor mange tillater seg å blåse ut med ting de ikke ville gjort andre steder.

Har du aldri følt at mange bagateller tærte på deg så lenge at det til slutt smalt litt? Da er du nok en av de få, heldige.

Dersom trådstarter går rundt og tenker og klager over slike ting til stadighet, er det selvsagt et problem.

Men at man avreagerer litt i et nettforum, det er da vel helt uproblematisk?

H*n advarer jo om at det er et skikkelig syteinnlegg, noe som tyder på at det ikke er en dagligdags affære for vedkommende.

matildes mor
Skrevet

Jeg ser at det er noen som til stadighet må klage og ikke minst kommentere andre sine skrivefeil.....Himmel og hav-hvorfor lage et nummer ut av det??

La være å lese innleggene på dol da,siden du tydeligvis blir opprørt over at folk gjerne skrive slik de snakker!!

Grrrrr

Gjest såleiavalt
Skrevet

Det er litt viktig å huske på at dette er et forum hvor mange tillater seg å blåse ut med ting de ikke ville gjort andre steder.

Har du aldri følt at mange bagateller tærte på deg så lenge at det til slutt smalt litt? Da er du nok en av de få, heldige.

Dersom trådstarter går rundt og tenker og klager over slike ting til stadighet, er det selvsagt et problem.

Men at man avreagerer litt i et nettforum, det er da vel helt uproblematisk?

H*n advarer jo om at det er et skikkelig syteinnlegg, noe som tyder på at det ikke er en dagligdags affære for vedkommende.

Takk for støtten der.. :-) Jeg er altså ikke sånn til vanlig (er ikke psykisk syk eller deprimert).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...