Gjest såleiavalt Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg kan trøste deg med at jeg er forbannet uten å ha slike problemer som det du har. Vi trenger en boksesekk! Hehe... god idè :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er husmorvinduer som ikke kan komme helt rundt. Man kan ikke åpne dem med en større sprekk en ca. 30 cm- de vil ikke "gå rundt seg selv". Litt vanskelig å forklare. Loftsvinduene våre kan pusses da. Du er sikker på at det ikke er en barnesikring på dem? Se på den ene siden, inni karmen, når du har åpnet vinduet nesten helt opp så langt det går - er det ikke en dings du kan skyve opp slik at vinduet lar seg åpne helt? Høres veeeeeldig rart ut om det ikke går an. Ulovlig faktisk (?). 0 Siter
Gjest såleiavalt Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Du er sikker på at det ikke er en barnesikring på dem? Se på den ene siden, inni karmen, når du har åpnet vinduet nesten helt opp så langt det går - er det ikke en dings du kan skyve opp slik at vinduet lar seg åpne helt? Høres veeeeeldig rart ut om det ikke går an. Ulovlig faktisk (?). Jeg har sjekket det nå, det går ikke. Vinduene kan åpnes akkurat nok til at et barn kan falle ut, men ikke lenger. 0 Siter
Flyberta Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har sjekket det nå, det går ikke. Vinduene kan åpnes akkurat nok til at et barn kan falle ut, men ikke lenger. Kanskje man til og med kan kaste ut en unge? (spøk!) Vi har alle sånne dager, dessverre! Mørke, triste, lange, kjedelige osv. Jeg irriterer meg over sommeren som ikke har kommet. Og nå har sola snudd:-( 0 Siter
lurulf Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er så lei av stavefeil og at du skriver have og ikke haGe!!! Kjenner du sangen "Vi har en deilig haVe"? Hvis du på liv og død MÅ kommentere stavefeil, så vær i det minste så voksen at du kan stå for det med ditt eget nick! 0 Siter
Gjest kjerringa med stokken og staven Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kjenner du sangen "Vi har en deilig haVe"? Hvis du på liv og død MÅ kommentere stavefeil, så vær i det minste så voksen at du kan stå for det med ditt eget nick! Vi har en deilig HaVe ble skrevet på en tid da vi slet med etterdønninger av det danske språk. Ellers så var dette et ironisk ment innslag på et syteinnlegg..der trådstarter syter om alt og ingenting. Så hvorfor kan ikke jeg og få syte litt? Ang nick: jeg har ingen spesielle nick på DOL lenger som andre eller jeg selv identifiserer meg med. 0 Siter
lurulf Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Vi har en deilig HaVe ble skrevet på en tid da vi slet med etterdønninger av det danske språk. Ellers så var dette et ironisk ment innslag på et syteinnlegg..der trådstarter syter om alt og ingenting. Så hvorfor kan ikke jeg og få syte litt? Ang nick: jeg har ingen spesielle nick på DOL lenger som andre eller jeg selv identifiserer meg med. Om du tar et søk på bokmålsordboka så vil du se at det fortsatt er lov å skrive have selv om hage er mest vanlig. Hvorfor kan du ikke skaffe deg et fast nick? Da blir du straks sett på som mye mer seriøs enn når det virker som om du hele tiden må kamuflere deg. Angående det å syte: Trådstarter har lov til å bruke DOL som klagemur for å få ut litt frustrasjon uten at det retferdiggjør at du angriper henne. Har du behov for å syte, så start din egen tråd! 0 Siter
Gjest ikke hårsår kjerring med stokk og stav Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du tar et søk på bokmålsordboka så vil du se at det fortsatt er lov å skrive have selv om hage er mest vanlig. Hvorfor kan du ikke skaffe deg et fast nick? Da blir du straks sett på som mye mer seriøs enn når det virker som om du hele tiden må kamuflere deg. Angående det å syte: Trådstarter har lov til å bruke DOL som klagemur for å få ut litt frustrasjon uten at det retferdiggjør at du angriper henne. Har du behov for å syte, så start din egen tråd! Oioioi! Vel, jeg trodde faktisk først at trådstarter skrev dette innlegget med en smule ironi. Jeg tar ikke alt i verste mening, så jeg svarte ironisk tilbake. Hadde jeg skjønt at trådstarter mente det seriøst, hadde jeg latt være å kommentere noe som helst. Og det var slett ikke noe personlig angrep på trådstarter som i dette innlegget heller ikke har utlevert seg med fast nick! (hvem kan dét være tro ; ) ) Dere får nå fortsette å syte videre i sommervarmen. Jeg sier takk for meg under denne tråden. 0 Siter
Gjest såleiavalt Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Oioioi! Vel, jeg trodde faktisk først at trådstarter skrev dette innlegget med en smule ironi. Jeg tar ikke alt i verste mening, så jeg svarte ironisk tilbake. Hadde jeg skjønt at trådstarter mente det seriøst, hadde jeg latt være å kommentere noe som helst. Og det var slett ikke noe personlig angrep på trådstarter som i dette innlegget heller ikke har utlevert seg med fast nick! (hvem kan dét være tro ; ) ) Dere får nå fortsette å syte videre i sommervarmen. Jeg sier takk for meg under denne tråden. Jeg tar det heller ikke som et personlig angrep.. :-) 0 Siter
lurulf Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Oioioi! Vel, jeg trodde faktisk først at trådstarter skrev dette innlegget med en smule ironi. Jeg tar ikke alt i verste mening, så jeg svarte ironisk tilbake. Hadde jeg skjønt at trådstarter mente det seriøst, hadde jeg latt være å kommentere noe som helst. Og det var slett ikke noe personlig angrep på trådstarter som i dette innlegget heller ikke har utlevert seg med fast nick! (hvem kan dét være tro ; ) ) Dere får nå fortsette å syte videre i sommervarmen. Jeg sier takk for meg under denne tråden. Om du tror at jeg er trådstarter så tar du feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.