Gå til innhold

Morgengave - hva er egentlig det?

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nilia

5

• Lillemus

4

• Sofline

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altfor glorete til min smak.

Det trenger ikke være en ring, kan også være et smykke e.lign. Eller noe helt tredje. Jeg hørte om en som fikk en sykkel.

Gjest Gommen
Skrevet

Altfor glorete til min smak.

Det trenger ikke være en ring, kan også være et smykke e.lign. Eller noe helt tredje. Jeg hørte om en som fikk en sykkel.

Hva kunne du tenke deg å få?

Hva slags ring?

Skrevet

Hva kunne du tenke deg å få?

Hva slags ring?

Hvis jeg skulle få en ring ville jeg hatt en enkel en men bare en eller to, i hvert fall ikke for mange, stener i. Gjerne hvitt gull. Men det er jo smak og behag.

Jeg kjenner et par som giftet seg forrige uke, og hun fikk spesialdesignede øreringer i morgengave.

Gjest Gommen
Skrevet

Den er for fjortiser da ;o)

Uff. Der ser du. Kanskje heller en kanne bra motorolje?

Skrevet

Nei den er ikke fin, den er sukkersøt.. Passer til en komfirmant. Hva med anhenget "Vi to"? Det er vakkert, og utrolig romatisk da... :)

Har det selv, og det betyr masse for meg.

http://www.bjorklund.no/oslo/bjorklund.nsf/bilder/16EBEBD7B5CFE59E41256CCD002C86DA/$FILE/bgp30001.jpg

Koster 1598,- og du velger jo selv om du vil bytte ut selve kjedet.. Alt avhengig av hvor mye du skal gi for gaven.

Ikke vits å gi en gigantisk ring.. Kjøp noe romatisk, med "hjertet" det er det som teller... :)

Jada, jeg er litt romlematsik av meg..

Mrs. Wallace
Skrevet

Den ringen er ikke etter min smak.

Jeg fikk et enkelt halssmykke i morgengave; en liten stjerne i hvitt gull med bittebittesmå diamanter.

Mannen min kjente meg heldigvis såpass at han visste hva slags smykker jeg likte. ;o)

Det går fint an å gi helt andre ting i morgengave også, synes jeg. Som feks klokke, en fin og personlig bok, et nydelig bilde osv.

Skrevet

Hihi. jeg skal ha en diamant hvis jeg gifter meg. Det fikk jeg forrige gang og en for hver av ungene også.

Gjest Jeg likte ringen med hjerte
Skrevet

Jeg er gift og 33 år, og jeg synes ringen med hjerte var fin.

Jeg likte ikke anhenget.

Så folk er forskjellige.

Du må prøve å finne ut hva jenta _di_ liker.

Gjest Gommen
Skrevet

Jeg er gift og 33 år, og jeg synes ringen med hjerte var fin.

Jeg likte ikke anhenget.

Så folk er forskjellige.

Du må prøve å finne ut hva jenta _di_ liker.

Jeg får leie inn en spion. Ringmålet må jeg også få tak i men det er vel bare å måle med skyvelære en jeg tyvlåner.

Skrevet

Jeg får leie inn en spion. Ringmålet må jeg også få tak i men det er vel bare å måle med skyvelære en jeg tyvlåner.

Hvis du finner en ring du ønsker å gi henne, kan gullsmeden justere størrelsen for henne i ettertid.

Prøv å fiske litt etter smaken hennes, tror alle kvinner liker diamanter forresten. Kjøp noe som er enkelt og tidløst, ikke så mye dill og dall. Tror du er sikrere på å finne noe som faller i smak da.

Skrevet

Denne ringen med så mange diamanter i tror jeg må koste en god del tusenlapper.

Personlig liker jeg ikke når det er så mange diamanter. Jeg liker mer det enkle.

Gjest Gommen
Skrevet

Denne ringen med så mange diamanter i tror jeg må koste en god del tusenlapper.

Personlig liker jeg ikke når det er så mange diamanter. Jeg liker mer det enkle.

22 000 kr ! Vrææææl.

Skrevet

22 000 kr ! Vrææææl.

Da blir det bare morgengave og ikke noe bryllup ;o)

Gjest Gommen
Skrevet

Da blir det bare morgengave og ikke noe bryllup ;o)

Og en som blir forbannet for at jeg bruker så mye på en ring.

Skrevet

Og en som blir forbannet for at jeg bruker så mye på en ring.

Jeg er enig, jeg synes det er altfor mye penger å bruke på en morgengave for "vanlige" folk.

Vet ikke om jeg hadde turt å gå med en så dyr ring engang.

Et tips til, ikke kjøp noe som er så fint og elegant at hun ikke kan gå med det til hverdags. Litt av vitsen er jo at hun skal kunne bruke gaven, ofte.

Gjest Gommen
Skrevet

Jeg er enig, jeg synes det er altfor mye penger å bruke på en morgengave for "vanlige" folk.

Vet ikke om jeg hadde turt å gå med en så dyr ring engang.

Et tips til, ikke kjøp noe som er så fint og elegant at hun ikke kan gå med det til hverdags. Litt av vitsen er jo at hun skal kunne bruke gaven, ofte.

OK.

Skrevet

OK.

Eh, du MÅ ikke da, men det var min mening.

Når du svarte "OK", så fikk jeg litt dårlig samvittighet.

Jeg kan jo ikke sitte her og fortelle deg hva du skal gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...