Gjest Jeg likte ringen med hjerte Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 du må jo trykke på dem da Gjorde da selvfølgelig det. De var ikke større hos meg. Men jeg skal ikke kjøpe noe, så det gjør ingenting for meg. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, det er en gave - gjerne et smykke - som man får morgene etter man gifter seg. Ringen du viser er OK, men jeg synes den er "litt mye". Liker bedre en enklere ring med en diamant i. Gjerne en med litt størrelse i stedet for mange små:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Selvfølgelig ville jeg blitt glad! Men om jeg skulle velge, liker jeg bedre énstensringer. Altså én litt større sten i stedet for mange små. Og akkurat dét fikk jeg i morgengave også ). 0 Siter
Spirello Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg likte ringen bedre enn anhenget. ) Fjortissringen eller den første? DEn første synes jeg var fin, men det er ikke en sånn ring jeg bruker hver dag i hvert fall.. 0 Siter
....AV Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes den er alt for stor og glorete, og jeg hadde blitt sur hvis han hadde brukt så mye penger på en ring. Jeg synes vel alt over 2000 kr er for mye for et smykke, men så er ikke jeg så opptatt av slikt heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Fjortissringen eller den første? DEn første synes jeg var fin, men det er ikke en sånn ring jeg bruker hver dag i hvert fall.. Den ringen med hjertet på. Den andre ble litt for voldsom for meg, for mye stein. Men ok, hjerteringen var kanskje litt i overkant den også, men litt søt. 0 Siter
Gjest jeg kjøpte gave til mannen min Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Langt ifra min smak iallefall. Jeg liker det enkelt, så jeg hadde blitt mye gladere for en helt enkel alliansering. Morgengave er en gave man gir hverandre morgenen etter at de har blitt gift. Det er ingen selvfølge at det bare er damen som skal ha gave. 0 Siter
nilia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Heisann! Jeg synes ringen var fin den, men det hadde ikke vært noe for meg. Jeg hadde ikke turt å gå med en så dyr ring + at jeg synes den ble litt for mye (eller som du sier, glorete) til at jeg kunne tenkt meg den til hverdagsbruk. (Ser du har fått svar på hva en morgengave er, så det svarer ikke jeg på). Men hvor i landet bor du? Her er en oversikt over gullsmeder i norge, kanskje finner du noe der? http://www.gullsmed.no/ 0 Siter
nilia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Heisann! Jeg synes ringen var fin den, men det hadde ikke vært noe for meg. Jeg hadde ikke turt å gå med en så dyr ring + at jeg synes den ble litt for mye (eller som du sier, glorete) til at jeg kunne tenkt meg den til hverdagsbruk. (Ser du har fått svar på hva en morgengave er, så det svarer ikke jeg på). Men hvor i landet bor du? Her er en oversikt over gullsmeder i norge, kanskje finner du noe der? http://www.gullsmed.no/ Ps. glemte å si at du selvfølgelig må trykke der det står "gullsmeder" i menyen til venstre, men det skjønte du sikkert..! 0 Siter
Gjest Gommen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Heisann! Jeg synes ringen var fin den, men det hadde ikke vært noe for meg. Jeg hadde ikke turt å gå med en så dyr ring + at jeg synes den ble litt for mye (eller som du sier, glorete) til at jeg kunne tenkt meg den til hverdagsbruk. (Ser du har fått svar på hva en morgengave er, så det svarer ikke jeg på). Men hvor i landet bor du? Her er en oversikt over gullsmeder i norge, kanskje finner du noe der? http://www.gullsmed.no/ De fleste har så snevert utvalg og så lite med priser på. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 De fleste har så snevert utvalg og så lite med priser på. Eg fekk ikkje nokon morgengave :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 De fleste har så snevert utvalg og så lite med priser på. Det beste er nok uansett å ta seg en tur ut i RL og se på ringene der.... :-) 0 Siter
nilia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ta deg en tur på google og søk etter gullringer eller lignende. Jeg fant bl.a denne siden: http://www.gullbutikken.no/default.asp?page=177 Her står i alle fall noen priser Men det beste er nok dersom du tar deg en tur ut på butikken Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Gommen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det beste er nok uansett å ta seg en tur ut i RL og se på ringene der.... :-) Rart med å kikke på mange først og danne seg et inntrykk av hva man vil ha og hav det skal koste. Men selvsagt må det prøves, mener jeg. Litt vanskelig å få prøvet en gave. 0 Siter
Gjest Gommen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ta deg en tur på google og søk etter gullringer eller lignende. Jeg fant bl.a denne siden: http://www.gullbutikken.no/default.asp?page=177 Her står i alle fall noen priser Men det beste er nok dersom du tar deg en tur ut på butikken Vennlig hilsen Listeprisen der er jeg sterkt i tvil om er reell. Markedsføringsloven er streng på det. Blitt ganske immun mot "50% rabatt" osv. når jeg ser det, blir jeg veldig skeptisk. 0 Siter
nilia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Listeprisen der er jeg sterkt i tvil om er reell. Markedsføringsloven er streng på det. Blitt ganske immun mot "50% rabatt" osv. når jeg ser det, blir jeg veldig skeptisk. Ja, selv etter "rabatten" er prisene rimelig stive på denne siden! Hvis du ikke er så nøye på at det skal være en hemmelighet, så kan du jo ta med deg din kjære til en gullsmed. Det gjorde jeg og mannen min. Så fikk vi velge oss en ring selv, samt at str ble rett. Ingen av oss syntes det gjorde noe at vi visste hva vi fikk i gave hos hverandre. Og i tillegg visste jeg jo at mannen min ble glad for gaven han fikk av meg, og at jeg kom til å bli kjempeglad for gaven jeg fikk av ham:) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, selv etter "rabatten" er prisene rimelig stive på denne siden! Hvis du ikke er så nøye på at det skal være en hemmelighet, så kan du jo ta med deg din kjære til en gullsmed. Det gjorde jeg og mannen min. Så fikk vi velge oss en ring selv, samt at str ble rett. Ingen av oss syntes det gjorde noe at vi visste hva vi fikk i gave hos hverandre. Og i tillegg visste jeg jo at mannen min ble glad for gaven han fikk av meg, og at jeg kom til å bli kjempeglad for gaven jeg fikk av ham:) Me kjøpte ikkje morgengave til kvarandre :-)) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, selv etter "rabatten" er prisene rimelig stive på denne siden! Hvis du ikke er så nøye på at det skal være en hemmelighet, så kan du jo ta med deg din kjære til en gullsmed. Det gjorde jeg og mannen min. Så fikk vi velge oss en ring selv, samt at str ble rett. Ingen av oss syntes det gjorde noe at vi visste hva vi fikk i gave hos hverandre. Og i tillegg visste jeg jo at mannen min ble glad for gaven han fikk av meg, og at jeg kom til å bli kjempeglad for gaven jeg fikk av ham:) En mann kom inn da jeg var hos gullsmeden for noen år siden på lille julaften, Han hadde med en lapp fra kona hva hun ville ha. Så fikk han se prisen: 9.500 kr! "Hick! .... Ja-ja, uff, jeg får vel bare betale!" 0 Siter
Gjest margido Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 En mann kom inn da jeg var hos gullsmeden for noen år siden på lille julaften, Han hadde med en lapp fra kona hva hun ville ha. Så fikk han se prisen: 9.500 kr! "Hick! .... Ja-ja, uff, jeg får vel bare betale!" Sånne damer er ikke noe å samle på. 0 Siter
nilia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 En mann kom inn da jeg var hos gullsmeden for noen år siden på lille julaften, Han hadde med en lapp fra kona hva hun ville ha. Så fikk han se prisen: 9.500 kr! "Hick! .... Ja-ja, uff, jeg får vel bare betale!" Hehehehe :-) Kanskje det var det jeg skulle gjort?! *Knis* Neida, heldigvis er jeg ikke av den typen. Vi fant faktisk ut at siden vi hadde brukt mange tusen på bryllupet, så skulle vi finne morgengaver til hverandre som ikke var så dyre, men som vi kunne se på som et minne. Jeg fikk en nydelig gullring med en "diamant" i, og jeg elsker den ringen. Den er helt "meg", og jeg har den bestandig på meg.(Bortsett fra nå da, når jeg er gravid og har vann i kroppen, for nå ville den bare klemt av blodsirkulasjonen i fingeren min:-)). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.