Gå til innhold

Morgengave - hva er egentlig det?

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Morgengave er vel gaven man gir første morgenen/dagen som gifte.

Før var det vel kvinnen som fikk gave av mannen, i dag er det vel mer og mer vanlig at de gir hverandre gave begge to.

Når det gjelder linken din så er nok bildet mer gloret enn ringen er ekte.

Har nemmelig sett disse ringene, også i en rad (altså ikke to rader/ringer hved siden av hverandre liksom)

Det er en vakker ring, og ja, jeg kunne nok ha tatt imot og brukt en slik ring.

Har aldri vært særlig glad i hverken hvit gull eller stener, men etter å ha truffet mannen min som "elsker" begge deler har jeg fått en del gaver hv.gull/diamanter, synes det er veldig pent og liker det godt.

Foresten er det en slik ring som ligner på den i linken din som min mann lurer på om jeg ønsker meg i bursdagsgave nå snart ;)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nilia

5

• Lillemus

4

• Sofline

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk et smykke, der jeg visste at han hadde lagt sjelen sin i utvalget.

Han fikk noe helt annet enn et smykke eller mansjettknapper, men en ting han hadde sååååå lyst på.

Skrevet

...og ringen du har link til var jo fin, men jeg hadde ikke brukt den så ofte.

Den ringen under her med hjerte på var ikke noe for meg, ikke smykket heller.

Poenget er å gi en gave som en legger en tanke bak, ikke bare en gave. Det tenkte vi iallefall.

mil1365380270
Skrevet

Var kjempefin! Men jeg synes prisen må være sånn at jeg føler jeg kan bruke den hver dag, eller veldig ofte i alle fall. Liker ikke ting jeg på spare på og være redd for å miste. Må nyte litt hver dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...