Gjest jente 16 plis svar Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hei! i går natt var jeg på sykehuset siden jeg var så full og sånn.. og alle trodde at jeg hadde tatt noe dop og sånn så tok jeg noen prøver... finner de ut uansett hvis jeg har tatt f eks extassy eller noe?? husker ikke hva det het men noen sånne pille grier.. er det liksom HELT SIKKERT at de finner det ut på prøvene? 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hvis det ble tatt prøver p.g.a mistanke om dop, så finner de det nok ut, ja. Hvis ikke ville det vært rimelig dårlige prøver. ".................................." 0 Siter
Gjest ellen75 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 De finner nok ut hva du har tatt, ja. Hva er egentlig vitsen med å bli så full at du ikke husker noe og tar noen tabletter som kan gjøre deg f.eks. paranoid nå eller senere? Håper du har lært! Du tar opp tid på sykehuset fordi du ikke hadde vett.... Og ikke ta ting du ikke vet hva er! 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 De finner nok ut hva du har tatt, ja. Hva er egentlig vitsen med å bli så full at du ikke husker noe og tar noen tabletter som kan gjøre deg f.eks. paranoid nå eller senere? Håper du har lært! Du tar opp tid på sykehuset fordi du ikke hadde vett.... Og ikke ta ting du ikke vet hva er! Slikt faller som regel for fullstendig døve ører hos ungdommen. ".................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja, hvis de har testet deg for dop så finner de jo ut det. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Umulig å si hva de finner ut så lenge du ikke selv vet hva du har tatt, de tester vel neppe for alle mulige stoffer. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tester de deg for dop så vil de jo finne det ut. Men har du tatt noen piller som du selv ikke vet hva er? Er du spenn gal jente? Vet du hva du kan utsette deg for ved slik idiotisk oppførsel? Fatter og begriper ikke at det er mulig å være så korttenkt. 0 Siter
Gjest vaffeljern Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Begynne med å skrive uten "og sånn" og "liksom" så kansje du blir tatt seriøst. Det å analysere blodprøver for stoff som exctacy og andre stoffer er meget omfattende og jeg tror ikke de gjør det for moro skyld, da skal dem ha sterk mistanke i såfall tror jeg. Dette er bare noe jeg tror. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om de var redd for helsetilstanden din og trodde du hadde tatt dop som du sier så har de nok testet deg for en del av slagene iallefall. Og ja, har de testet deg for ditt eller datt så finner de det selvsakt ut. Du burde lære av dette her, så stup full at du havner på sykehuset, du har tatt noe form for dop du ikke engang er sikker på... Foreldrene dine får sikkert svarene fra sykehuset og de vil vel sikkert gi deg dem og ta en prat med deg. Du kan også selv prøve å ringe ned og be om prøvesvarene dine. Det må bli en liten oppvask etter dette her skulle en tro, men det er positivt og negativt med alle ting, det positive her var at du ble tatt godt hånd om når du var i en tilstand hvor du ikke klarte å ta hånd om deg selv. Det er mange unge mennesker som ryker på dopbruk, kommer utfor uheldige episoder av ymse slag osv. under skikkelig festing. Dette slapp du, det er tøfft nok hva du har måttet og vil måtte gå gjennom men mange har gått ut mye verre enn deg. Ta dette som en lærepenge og skjerp deg for fremtiden. Det er mulig å kose seg og feste med venner uten litervis med alkohol og ymse slag drog. Se fremover, lykke til. 0 Siter
Gjest der fikk du som fortjent Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 ja du blir nok bøsta ja!!! HAHAHA, ditt dumme brøhue, det fortjener du så jævli! så DIGG å høre! håper du har fått skikkelig trøbbel pga det der, det er nok den eneste måten sånne duster som deg kanskje lærer. nå har du nok utelukka endel karrieremuligheter for framtiden også ja, da du var så dum å spiste den pilla. lykke til, håper du tenker deg om litt før du putter noe i kjeften igjen. fortell det til venninnene dine da, kanskje de ikke er fullt så dumme som deg som måtte finne det ut på den harde måten. 0 Siter
favn Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 ja du blir nok bøsta ja!!! HAHAHA, ditt dumme brøhue, det fortjener du så jævli! så DIGG å høre! håper du har fått skikkelig trøbbel pga det der, det er nok den eneste måten sånne duster som deg kanskje lærer. nå har du nok utelukka endel karrieremuligheter for framtiden også ja, da du var så dum å spiste den pilla. lykke til, håper du tenker deg om litt før du putter noe i kjeften igjen. fortell det til venninnene dine da, kanskje de ikke er fullt så dumme som deg som måtte finne det ut på den harde måten. Herregud, du er jo totalt i ubalanse. 0 Siter
Gjest der fikk du som fortjent Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Herregud, du er jo totalt i ubalanse. nei, bare lei av å hente småjenter som er så utrolig dumme og naive og kjøre de til legevakta hver helg! kan ikke akkurat si sånt som jeg skreiv direkte til dem, så da måte jeg bare få ut litt frustrasjon her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.