Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt syns i sollys!

Jeg liker ikke de små sårene jeg har på bena etter voksing og barbering.

Dessuten er jeg utrolig opptatt av hvordan puppene mine ser ut når jeg går i bikini, og for ikke snakke om hvordan rompa ser ut, der store deler av den blottes i bikinibukse.

Utrolig hvor selvbevisst man er om sommmeren.

Hva liker ikke DU?

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• cecily

6

• Åsemor

5

• laguna1365380434

4

Gjest Signe Tur
Skrevet

Jeg liker IKKE å vise meg i bikini! Jeg har femten kilo for mye som er plassert midt på kroppen min.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ei grop i låret som ser ut som en eneste svær cellulitt.... Gropa ble til da jeg som attenåring ble påkjørt og knuste en muskel i låret. Skikkelig irriterende ass' :-/

Gjest tør ikke vise nick
Skrevet

Jeg liker IKKE å vise meg i bikini! Jeg har femten kilo for mye som er plassert midt på kroppen min.

skulle ikke du skjule nicket ditt i forrige innlegg om bikinier? ;)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hm.

Jeg sier som Øystein: jeg ser ut som noe unga mine har bakt!

En annen sier at Greepeace kom da hun lå på stranda og de ville hjelpe henne uti igjen :-)

matildes mor
Skrevet

Jeg hater håndtakene på sidene......fy flate....Har hatt de siden jeg var ungdom og nå er jeg ei halvgammel røy;)

Selv med årevis trening så er jeg ganske kraftig,men kroppen er forholsvis fast,bortsett fra dette sideflesket da...grrrrrr

Gjest lollollollollollollol
Skrevet

Hm.

Jeg sier som Øystein: jeg ser ut som noe unga mine har bakt!

En annen sier at Greepeace kom da hun lå på stranda og de ville hjelpe henne uti igjen :-)

"En annen sier at Greepeace kom da hun lå på stranda og de ville hjelpe henne uti igjen :-)"

*LOL*

Skrevet

Dette er det første jeg skriver om bikinier! Så det er ikke meg som har skrevet noe om bikinier fra før...

Så desverre, feil, frk. Detektiv ;)

Gjest tør ikke vise nick
Skrevet

Dette er det første jeg skriver om bikinier! Så det er ikke meg som har skrevet noe om bikinier fra før...

Så desverre, feil, frk. Detektiv ;)

jeg skrev til signe tur. De 15 kg for mye stemte så godt med forrige innlegg om bikinier;) Er egentlig ikke interessert i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev det i det hele tatt.

Så var den saken slutt.

Mista nikket
Skrevet

Det jeg liker minst er bikiniene :-) De skjuler jo ingenting. Men pytt, pytt, who cares? Er ikke på stranda for å vise meg fram, men for å nyte sol og varme.

Skrevet

jeg skrev til signe tur. De 15 kg for mye stemte så godt med forrige innlegg om bikinier;) Er egentlig ikke interessert i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev det i det hele tatt.

Så var den saken slutt.

Aha!

Mrs. Wallace
Skrevet

Æh, livet er for kort til å henge seg opp i sånt.

Javel, så ser jeg ikke ut som noen modell. Om noen synes det er kjipt, får de heller ta seg bryet med å se en annen vei.

Jeg forbeholder meg retten til å sole meg i en tekkelig bikini, bade og kose meg - akkurat sånn jeg er.

Gjest Signe Tur
Skrevet

Det var nok ikke meg!:)

Gjest MrPimmel
Skrevet

"En annen sier at Greepeace kom da hun lå på stranda og de ville hjelpe henne uti igjen :-)"

*LOL*

En strandet hval?

Sånne hjelpsomme folk kan være irriterende.

Gjest tør ikke vise nick
Skrevet

Det var nok ikke meg!:)

;) Nei, la oss si det slik, at det ikke var deg;)

Hehe, bare erter med deg nå:)

Gjest Signe Tur
Skrevet

;) Nei, la oss si det slik, at det ikke var deg;)

Hehe, bare erter med deg nå:)

Tro hva du vil, men jeg skrev ikke det innlegget. Det har vel ikke noe å si hvem som gjorde det?

Gjest tør ikke vise nick
Skrevet

Tro hva du vil, men jeg skrev ikke det innlegget. Det har vel ikke noe å si hvem som gjorde det?

;) jada, la oss si det slik;) Vi sier det ikke var deg;)

gosj...deg var det gøy å erte:)

Gjest Signe Tur
Skrevet

;) jada, la oss si det slik;) Vi sier det ikke var deg;)

gosj...deg var det gøy å erte:)

Bare hyggelig;)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Æh, livet er for kort til å henge seg opp i sånt.

Javel, så ser jeg ikke ut som noen modell. Om noen synes det er kjipt, får de heller ta seg bryet med å se en annen vei.

Jeg forbeholder meg retten til å sole meg i en tekkelig bikini, bade og kose meg - akkurat sånn jeg er.

Finnes det slike som deg?

Mrs. Wallace
Skrevet

Finnes det slike som deg?

Jada, men vi er godt gift med lykkelige menn. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...