Atene Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Æh, livet er for kort til å henge seg opp i sånt. Javel, så ser jeg ikke ut som noen modell. Om noen synes det er kjipt, får de heller ta seg bryet med å se en annen vei. Jeg forbeholder meg retten til å sole meg i en tekkelig bikini, bade og kose meg - akkurat sånn jeg er. 100% enig ! Det er godt å ha kommet dit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Man har den kroppen man har og når man i tillegg er så bedaglig som meg så er det ikke rart man ikke blir slank og veltrent... ) Jeg soler meg i bikini og innbilder meg at jeg ser ganske gjennomsnittlig ut. Hva andre måtte synes bryr jeg meg lite om egentlig. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det er ubehagelig - uansett hvor digre badeshortser jeg bruker - at kjempelemmet mitt synes så godt. I tillegg får jeg så mye sand under forhuden når jeg går på stranden. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det er ubehagelig - uansett hvor digre badeshortser jeg bruker - at kjempelemmet mitt synes så godt. I tillegg får jeg så mye sand under forhuden når jeg går på stranden. Du får rulle den opp, så den ikke subber bakken så mye. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kunne klart meg uten blodårene på bena, men jeg gleder meg egentlig til å gå i bikini, jeg. 0 Siter
org Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det er ubehagelig - uansett hvor digre badeshortser jeg bruker - at kjempelemmet mitt synes så godt. I tillegg får jeg så mye sand under forhuden når jeg går på stranden. Hvilken strand skal du på i sommer? :-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kunne klart meg uten blodårene på bena, men jeg gleder meg egentlig til å gå i bikini, jeg. Kunne klart meg uten fettet på låra/hoftene mine mine, synes ikke det står til den smekre midja mi:/ 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kunne klart meg uten fettet på låra/hoftene mine mine, synes ikke det står til den smekre midja mi:/ . 0 Siter
Velouria Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg bekymrer meg fælt lite over hvordan jeg ser ut. Selvsagt er det alltids er par kilo man skulle bli kvitt, men det bekymrer meg overhodet ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Må bare få litt brunfarge på kroppen. Utrolig hvor mye bedre man ser ut med litt farge, fargen kamuflerer både det ene og det andre. Kunne godt tenkt meg en langt fastere og strammere kropp, men den er som den er :-). 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 "Jaja, du har jo født" sier sambo når jeg står naken foran han... Ikke noe glansbilde akkurat for tida nei. Tror ikke engang jeg gidder å liste opp hva jeg er misfornøyd med i bikini, men så lenge jeg kan ha på bukse og t-shorte er jeg storfornøyd. Så da tror jeg at det blir det i sommer, bare en bitteliten svipptur innom bikinien for å ta et bad. 0 Siter
Spirello Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Liker stort sett ingenting... Brystkassa er grei, men puppene kunne vært mer sånn og sånn.. Hehe.. Alltids noe å klage over. Sluttet å gruble så mye over "feil" for par år siden, for får ikke gjort noe allikevel. Jeg har strekkmerker på legga!! OG gikk ikke med skjørt i flere år pga det. I fjor gikk jeg bare med skjørt og fikk så fine og brune legger, så da syntes det nesten ikke.. Så drit i hva alle andre kan se, ta på deg noe behagelig og vær glad for den kroppen du har - det finnes alltids noen verre.. Hehe.. 0 Siter
Gjest skræmt no Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 "Jaja, du har jo født" sier sambo når jeg står naken foran han... Ikke noe glansbilde akkurat for tida nei. Tror ikke engang jeg gidder å liste opp hva jeg er misfornøyd med i bikini, men så lenge jeg kan ha på bukse og t-shorte er jeg storfornøyd. Så da tror jeg at det blir det i sommer, bare en bitteliten svipptur innom bikinien for å ta et bad. Blir man så ille av å få bran? Uffameg.. nå som jeg endelig har fått kroppen jeg vil ha. Men jeg vil jo ha barn og... 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Blir man så ille av å få bran? Uffameg.. nå som jeg endelig har fått kroppen jeg vil ha. Men jeg vil jo ha barn og... Magen min var slaskete pudding fra før, og er bare bittelitt verre nå. Og som jeg sier så ser kroppen helt ok ut med klær på, så så veldig ille kan det nok ikke være. Det verste med kroppen akkurat nå er den lange mørkebrune "fødselsstripa" som går helt fra musa og opp til mellom puppa, og den kommer ene og alene fra svangerskapet, men går bort da... om et års tid eller noe. 0 Siter
Gjest ikke vær skræmt Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Blir man så ille av å få bran? Uffameg.. nå som jeg endelig har fått kroppen jeg vil ha. Men jeg vil jo ha barn og... Noen får veldig endret kropp, mens andre har samme kropp som før. 0 Siter
Gjest skræmt no Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Magen min var slaskete pudding fra før, og er bare bittelitt verre nå. Og som jeg sier så ser kroppen helt ok ut med klær på, så så veldig ille kan det nok ikke være. Det verste med kroppen akkurat nå er den lange mørkebrune "fødselsstripa" som går helt fra musa og opp til mellom puppa, og den kommer ene og alene fra svangerskapet, men går bort da... om et års tid eller noe. Får alle denne stripa? Hva kommer den av? 0 Siter
Gjest skræmt no Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noen får veldig endret kropp, mens andre har samme kropp som før. Nettopp, typisk vil vel jeg havne i den første kategorien... 0 Siter
Velouria Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Får alle denne stripa? Hva kommer den av? Alle får ikke denne stripa, jeg har ikke sett noe til den i mine to svangerskap. At kroppen endrer seg litt etter en fødsel skjer med de fleste, noen mye og andre bare litt. Jeg har forandret meg litt, men ikke stort og de små forandringene er verdt det. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er vel som å "banne i kjerka" for ei jente å si at man er fornøyd med kroppen sin, men jeg tar sjangsen. Jeg er i grunnen ganske fornøyd. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er vel som å "banne i kjerka" for ei jente å si at man er fornøyd med kroppen sin, men jeg tar sjangsen. Jeg er i grunnen ganske fornøyd. Da er vi i hvert fall to om det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.