Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel som å "banne i kjerka" for ei jente å si at man er fornøyd med kroppen sin, men jeg tar sjangsen.

Jeg er i grunnen ganske fornøyd.

Da henger jeg meg på. Jeg er også fornøyd.

Faktisk synes jeg kroppen min er finere nå enn da jeg var 20. Det kommer nok av all treningen.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• cecily

6

• Åsemor

5

• laguna1365380434

4

Gjest sånn var det
Skrevet

Får alle denne stripa? Hva kommer den av?

Stripa skyldes at du under svangerskapet har mer pigmenthormon i kroppen.

Ellers er det vanlig at huden din blir mye lettere brun i svangerskapet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da henger jeg meg på. Jeg er også fornøyd.

Faktisk synes jeg kroppen min er finere nå enn da jeg var 20. Det kommer nok av all treningen.

Og av at selvtilliten øker med alderen antagelig.

Jeg trener litt, men ikke noe voldsomt mye.

Tar et lite skippertak hver vår og sommerhalvår.

mil1365380270
Skrevet

Kunne klart meg uten fettet på låra/hoftene mine mine, synes ikke det står til den smekre midja mi:/

He-he! Sånn man må tenke, man må se de tingene som er bra også :-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er vel som å "banne i kjerka" for ei jente å si at man er fornøyd med kroppen sin, men jeg tar sjangsen.

Henger meg på den jeg og, jeg er faktisk ganske fornøyd, og kunne ikke tenke meg å forandre på noe.

Gjest skræmt no
Skrevet

Stripa skyldes at du under svangerskapet har mer pigmenthormon i kroppen.

Ellers er det vanlig at huden din blir mye lettere brun i svangerskapet.

Ok, men litt rart det blir en stripe for det da..

Skrevet

Det er jeg også.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jada, men vi er godt gift med lykkelige menn. ;o)

Hva mer trenger man.

Gjest ikke fornøyd men sommeren skal nytes
Skrevet

Jeg er kanskje en av de få damene som bryr meg lite om puppene mine.

Men fasongen ellers er jeg opptatt av. Er ikke helt fornøyd i år selv om jeg har idealvekta. Trivselsvekta derimot ligger noen få kg lavere, men denne sommeren skal jeg kose meg og ikke plage meg, så de får bare ligge der inntil videre. Trener fem dager i uka og spiser det jeg har lyst på og det ser ut som kroppen er i balanse med det.

Skrevet

Magen min var slaskete pudding fra før, og er bare bittelitt verre nå. Og som jeg sier så ser kroppen helt ok ut med klær på, så så veldig ille kan det nok ikke være. Det verste med kroppen akkurat nå er den lange mørkebrune "fødselsstripa" som går helt fra musa og opp til mellom puppa, og den kommer ene og alene fra svangerskapet, men går bort da... om et års tid eller noe.

Akkurat det med slaskete pudding til mage tror jeg ikke noe på, Åsemor.

Skrevet

Akkurat det med slaskete pudding til mage tror jeg ikke noe på, Åsemor.

Ikke hvis jeg sier at magen min er like stor rundt som amme-puppene mine engang? Jeg er 95-95-90 jeg. ;)

Skrevet

Ikke hvis jeg sier at magen min er like stor rundt som amme-puppene mine engang? Jeg er 95-95-90 jeg. ;)

Næh! Iallefall ikke om det med pudding før du fikk liten jente i magen.

c",)

Skrevet

Liker stort sett ingenting... :) Brystkassa er grei, men puppene kunne vært mer sånn og sånn.. Hehe.. Alltids noe å klage over. Sluttet å gruble så mye over "feil" for par år siden, for får ikke gjort noe allikevel. Jeg har strekkmerker på legga!! OG gikk ikke med skjørt i flere år pga det. I fjor gikk jeg bare med skjørt og fikk så fine og brune legger, så da syntes det nesten ikke.. Så drit i hva alle andre kan se, ta på deg noe behagelig og vær glad for den kroppen du har - det finnes alltids noen verre.. Hehe..

Hvordan fikk du til å få strekkmerker på leggene?

Jeg skulle ønske jeg var mer skjørtejente, for det er så fint.

Skrevet

Liker stort sett ingenting... :) Brystkassa er grei, men puppene kunne vært mer sånn og sånn.. Hehe.. Alltids noe å klage over. Sluttet å gruble så mye over "feil" for par år siden, for får ikke gjort noe allikevel. Jeg har strekkmerker på legga!! OG gikk ikke med skjørt i flere år pga det. I fjor gikk jeg bare med skjørt og fikk så fine og brune legger, så da syntes det nesten ikke.. Så drit i hva alle andre kan se, ta på deg noe behagelig og vær glad for den kroppen du har - det finnes alltids noen verre.. Hehe..

Dessuten så er du sikker kjempefin med magen din, nå.

c",)

Skrevet

Næh! Iallefall ikke om det med pudding før du fikk liten jente i magen.

c",)

Har lyst å sende deg et bilde nå, men har mista adressa.

Skrevet

Jeg er også fornøyd med det jeg ser i speilet :)

laguna1365380434
Skrevet

Nja, jeg er ganske fornøyd jeg, men jeg liker ikke tilløp til "Håndtak"..Det er noe dritt.

Hadde jeg kunnet gått ned 5 kg SAMTIDIG som jeg fikk spise reker&majones og drikke øl, så ja takk...;-)

Ellers så synes jeg at det er påfallende at uansett hvor nøye jeg barberer bena, har jeg alltid glemt en spot..Sånn oppå kneskåla f.eks..Ikke det at jeg tror det er så mange som ser det, men JEG gjør det. Etterpå.

Jeg synes egentlig jeg er ganske snerten i bikini jeg..:-o

*jålete&sjælgod*;-)

Skrevet

Nja, jeg er ganske fornøyd jeg, men jeg liker ikke tilløp til "Håndtak"..Det er noe dritt.

Hadde jeg kunnet gått ned 5 kg SAMTIDIG som jeg fikk spise reker&majones og drikke øl, så ja takk...;-)

Ellers så synes jeg at det er påfallende at uansett hvor nøye jeg barberer bena, har jeg alltid glemt en spot..Sånn oppå kneskåla f.eks..Ikke det at jeg tror det er så mange som ser det, men JEG gjør det. Etterpå.

Jeg synes egentlig jeg er ganske snerten i bikini jeg..:-o

*jålete&sjælgod*;-)

Det finnes en måte å gå ned fem kg på å uten å gi avkall på majonesen. Men jeg er ikke så sikker på om du vil høre om den.

Ikke at du trenger å gå ned og ikke at det bør være motivasjonen, men altså....

laguna1365380434
Skrevet

Det finnes en måte å gå ned fem kg på å uten å gi avkall på majonesen. Men jeg er ikke så sikker på om du vil høre om den.

Ikke at du trenger å gå ned og ikke at det bør være motivasjonen, men altså....

Jasså? Trenger jeg i såfall å kjøpe treningstøy?;-)

Skrevet

Jasså? Trenger jeg i såfall å kjøpe treningstøy?;-)

Ja, du trenger riktige løpesko og en bra sportsBH. For øvrig kan du kle deg som du vil. Shorts og T-skjorte nå om dagen.

Og det beste av alt: Da får du ut alle grrrr-tingene som irriterer og gnager. Når turen er ferdig, har du fått ut alt gruffet og kan møte verden med smil og lykke.

Og etter dusjen venter pilsen, mer fristende enn noen gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...