laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, du trenger riktige løpesko og en bra sportsBH. For øvrig kan du kle deg som du vil. Shorts og T-skjorte nå om dagen. Og det beste av alt: Da får du ut alle grrrr-tingene som irriterer og gnager. Når turen er ferdig, har du fått ut alt gruffet og kan møte verden med smil og lykke. Og etter dusjen venter pilsen, mer fristende enn noen gang. Joda, det er ikke så dumt å trene litt, det er bare så kjempe sjelden jeg får ånden over meg.. Men det hender jo..Men da går det mest på å ta noen desperasjonssitups + pushops og eventuelt hoppe tau.. Men jeg er flinktil å gå. Jeg går ofte lang tur, og jeg går fort.. Pilsen smaker også meget godt da:-) 0 Siter
Babette Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Joda, det er ikke så dumt å trene litt, det er bare så kjempe sjelden jeg får ånden over meg.. Men det hender jo..Men da går det mest på å ta noen desperasjonssitups + pushops og eventuelt hoppe tau.. Men jeg er flinktil å gå. Jeg går ofte lang tur, og jeg går fort.. Pilsen smaker også meget godt da:-) Joda, det er helt OK å gå fort. Men jeg er ikke så sikker på om det virker like gruffutdrivende som løping. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Joda, det er helt OK å gå fort. Men jeg er ikke så sikker på om det virker like gruffutdrivende som løping. Nei, det er vel mulig..;men da var det dette med å få ånden over seg igjen da...;-) 0 Siter
cecily Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har lyst å sende deg et bilde nå, men har mista adressa. [email protected] 0 Siter
cecily Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 You got mail. *inspisert* Hehe. Du har fått svar. Intet er bevist. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ok, men litt rart det blir en stripe for det da.. Den stripen er ihvertfall ikke noe å bli skremt over. Den går bort. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Den stripen er ihvertfall ikke noe å bli skremt over. Den går bort. Fant du deg kjole eller gikk du uten? PS. Jeg synes Peter Gabriel er kjekkere nå enn da han var ung. Det er mange som blir mere mannfolk med årene. Dette er antakelig et alderstegn hos meg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Fant du deg kjole eller gikk du uten? PS. Jeg synes Peter Gabriel er kjekkere nå enn da han var ung. Det er mange som blir mere mannfolk med årene. Dette er antakelig et alderstegn hos meg. Jeg endte opp med samme kjolen som jeg gikk med for to år siden. Liker den ganske godt skjønner du. Jeg hadde glemt at jeg hadde den, da jeg skrev forrige innlegg, men tok en liten opprydding i klesskapet og da dukket den frem. Den var hverken kort eller lang, men gikk ned til knærne. Den lårkorte kjolen skal jeg pakke bort for godt nå. Den lange hadde virkelig ikke passet der,men den får lov til å henge i skapet til en mer passende anledning. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Fant du deg kjole eller gikk du uten? PS. Jeg synes Peter Gabriel er kjekkere nå enn da han var ung. Det er mange som blir mere mannfolk med årene. Dette er antakelig et alderstegn hos meg. Peter Gabriel husker jeg ikke hvordan så ut. Har du noe bilde å vise meg? 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Peter Gabriel husker jeg ikke hvordan så ut. Har du noe bilde å vise meg? Nei, jeg har ikke bilde. Han var vokalist i Genesis i gamle dager, og var med på Mandela -konserten i Tromsø forrige helg. Han har blitt både tynnhåret og hvithåret, men etter mitt syn mye mere mannfolk enn han var i unge år. Jeg tipper han er midt i 50-årene. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Peter Gabriel husker jeg ikke hvordan så ut. Har du noe bilde å vise meg? Nå har jeg bedt om hjelp, så forhåptentlig kommer det bilde. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Nei, jeg har ikke bilde. Han var vokalist i Genesis i gamle dager, og var med på Mandela -konserten i Tromsø forrige helg. Han har blitt både tynnhåret og hvithåret, men etter mitt syn mye mere mannfolk enn han var i unge år. Jeg tipper han er midt i 50-årene. Genesis er bra. I det hele tatt var det mye bedre musikk i før i tiden. Midten i 50 åra, er foressten ingen alder lenger. Det er ikke mange årene til det blir et rush med 50-årsdager. Mannen min er 47 og det er kameratene hans også. Men årene går skremmende fort da. Synes ikke det er lenge siden alle 40-årsdagene. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Genesis er bra. I det hele tatt var det mye bedre musikk i før i tiden. Midten i 50 åra, er foressten ingen alder lenger. Det er ikke mange årene til det blir et rush med 50-årsdager. Mannen min er 47 og det er kameratene hans også. Men årene går skremmende fort da. Synes ikke det er lenge siden alle 40-årsdagene. Nå ligger han på tarmskylling i Bergen (!). Er han ikke kjekk? Nesten litt Sean Connery? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Nå ligger han på tarmskylling i Bergen (!). Er han ikke kjekk? Nesten litt Sean Connery? Jeg kan ikke se det ut fra bildene. Mulig han er kjekk i levende live. Vanskelig å oppdage sjarmen på bilder. Stygg var han ihvertfall ikke. 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg kan ikke se det ut fra bildene. Mulig han er kjekk i levende live. Vanskelig å oppdage sjarmen på bilder. Stygg var han ihvertfall ikke. Jeg synes han var skikkelig barsk på bildene. Men så har jeg jo sett ham på TV nylig også, og likte det jeg så. Du så altså ikke på Mandela-konserten? I går viste de høydepunkter på Nrk2. Jeg synes det var en fantastisk forestilling. Mr. Gabriel har også blitt kraftigere og bredere med årene. Det er kledelig. Men jeg liker ikke torskeskjegget hans. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg synes han var skikkelig barsk på bildene. Men så har jeg jo sett ham på TV nylig også, og likte det jeg så. Du så altså ikke på Mandela-konserten? I går viste de høydepunkter på Nrk2. Jeg synes det var en fantastisk forestilling. Mr. Gabriel har også blitt kraftigere og bredere med årene. Det er kledelig. Men jeg liker ikke torskeskjegget hans. Jeg har hatt veldig liten tid til å se på Tv i det siste. Ser i grunnen alt for lite på Tv. Har jeg noe tid til overs, setter jeg meg her forran skjermen. (Egentlig har jeg ikke tid til det heller nå.) I går så jeg ihvertfall ikke på Tv, for da var jeg så trøtt etter festen kvelden før. Jeg er visst ikke vant til å feste lenger. Så da 4-års-dagen var over i går, var jeg helt utslått;o) 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har hatt veldig liten tid til å se på Tv i det siste. Ser i grunnen alt for lite på Tv. Har jeg noe tid til overs, setter jeg meg her forran skjermen. (Egentlig har jeg ikke tid til det heller nå.) I går så jeg ihvertfall ikke på Tv, for da var jeg så trøtt etter festen kvelden før. Jeg er visst ikke vant til å feste lenger. Så da 4-års-dagen var over i går, var jeg helt utslått;o) Hehe, du begynner å bli gammel. Da tåler man ikke all denne festinga så godt, selv om man med årene trenger mindre søvn. Er det greit at jeg kaller deg Kruska? Jeg assosierer både det og kruskakli med en helsekostfanatisk slektning, som pleide å mikse sin egen frokotstblanding av noe som så ut (og smakte) som sagflis, grus, småstein og opphakkede gresshopper. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hehe, du begynner å bli gammel. Da tåler man ikke all denne festinga så godt, selv om man med årene trenger mindre søvn. Er det greit at jeg kaller deg Kruska? Jeg assosierer både det og kruskakli med en helsekostfanatisk slektning, som pleide å mikse sin egen frokotstblanding av noe som så ut (og smakte) som sagflis, grus, småstein og opphakkede gresshopper. *LOL* Ja, det er helt greit;o) Det er nok riktig at jeg begynner å bli gammel. Jeg drakk ikke så mye heller, men magen slo seg helt vrang i går og jeg måtte løpe på do hele tiden. Dessuten så skulle vi egentlig dra hjem ganske tidlig hadde vi bestemt oss for (pga 4-årsdag dagen etter), men tror du endte slik da? Nei, som vanlig satt vi igjen til sist. Det var jo så hyggelig, og tiden fløy av gårde. Klokka halv fem kom vi oss i seng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.