Gjest Noen som vet Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Noen som vet hvor mange episoder det er laget av denne serien? Har sett serien på TV 3 og nå har de sendt siste episode før sommeren, men de sa at de begynner å sende serien til høsten igjen. I england selger de "the 4400" på dvd, men det står ingenting om hvor mange episoder det er på de 2 dvd'ene eller om det er hele serien. Noen som vet? 0 Siter
Excelsion Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Sesong 1 er rundt 4-6 episoder. Er ikke sikker. Sesong 2 derimot har holder de på å sender i Amerika... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 http://www.the-realworld.de/modules.php?name=ed2k&op=Category&cid=1&csid=397 0 Siter
Gjest fan av serien Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Sesong to går nå i USA. Jeg laster den ned fra nettet og har sett 3 av de 10 nye episodene. 0 Siter
Gjest fan av serien Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Sesong to går nå i USA. Jeg laster den ned fra nettet og har sett 3 av de 10 nye episodene. Her kan dere se hele første episode av sesong 2 (wake up call) i bilder. Kan muligens ta noe lang tid for dere som har treg forbindelse. Men fin for dem som ikke har anledning til å laste ned filmen. http://www.scifigate.net/the4400/ex.php?folder=season2pilot&total=500 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 "siste episode før sommeren" Heh? De har vel ikke sendt mer enn 3 eller 4 episoder, har de? "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 For en fryktelig dårlig serie. Jeg så de første 3 episodene, og at det i hele tatt er mulig å lage noe så til de grader talentløst med noe jeg forstår er et relativt voldsomt budsjett, er ikke til å fatte. Skuespillerne er elendige, det går ufattelig tregt framover og regien kan best sammenlignes med onsdagsfilmene på TV-Norge. Fatter ikke at så mange ser på dette talentløse skvippet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.