Gå til innhold

TV serien "The 4400"

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet
Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder det er laget av denne serien?

Har sett serien på TV 3 og nå har de sendt siste episode før sommeren, men de sa at de begynner å sende serien til høsten igjen.

I england selger de "the 4400" på dvd, men det står ingenting om hvor mange episoder det er på de 2 dvd'ene eller om det er hele serien.

Noen som vet?

Skrevet

Sesong 1 er rundt 4-6 episoder. Er ikke sikker.

Sesong 2 derimot har holder de på å sender i Amerika...

Gjest fan av serien
Skrevet

Sesong to går nå i USA. Jeg laster den ned fra nettet og har sett 3 av de 10 nye episodene.

Skrevet

"siste episode før sommeren"

Heh? De har vel ikke sendt mer enn 3 eller 4 episoder, har de?

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

For en fryktelig dårlig serie. Jeg så de første 3 episodene, og at det i hele tatt er mulig å lage noe så til de grader talentløst med noe jeg forstår er et relativt voldsomt budsjett, er ikke til å fatte.

Skuespillerne er elendige, det går ufattelig tregt framover og regien kan best sammenlignes med onsdagsfilmene på TV-Norge.

Fatter ikke at så mange ser på dette talentløse skvippet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...