Gå til innhold

Dette er da ikke ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trine Skei Grande er en av få trøndere uten humor

Ørkenvandreren
Skrevet

Den er ganske grov, men jeg synes den er rasende festlig - og Graff har tatt situasjonen 100% på kornet. Hvis man kjenner bakgrunnen for tegningen, tror jeg de fleste er enige om at det ikke primært er Erna Solberg eller Carl I Hagen som blir dummet ut, men Lars Sponheim.

Jeg synes det er dustete å bringe en karikaturtegning inn for FPU.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Både Erna og CIH ler sikkert av karikaturen. Dette rødstrømpeutysket fra Venstre kan man ikke forvente noe annet av.

mil1365380270
Skrevet

En karikatur bør være bra for å virke. Dette var dårlige greier - ekkel tegning.

Skrevet

Den var nå ikke morsom da. Ekkel er vel ordet som dekker det best syns jeg.

Men jeg tror personene det gjelder bare syns tegningen er patetisk mer enn de gidder å bry seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...