Gå til innhold

Kan jeg finne ut om hun er gift?

Anbefalte innlegg

Gjest khris
Skrevet

Jeg har ikke hatt kontakt med min mor på mange mange år, og jeg lurer fælt på hvordan livet hennes er i dag. Er det mulig for meg å finne ut om hun har gifta seg på nytt etter hun gikk fra far?....uten å ringe å spørre? Er det mulig å finne det ut via internett?

Skrevet

Det er ingen søkemulighet for hvorvidt en person er gift eller ikke på nettet. Heldigvis! Ønsker meg ikke ennå nærmere et storebror-ser-deg-samfunn.

Det kan hende folkeregisteret vil gi deg opplysninger om du ringer de, men er usikker.

Det du kan finne på nettet, er alle personer med samme adresse, som vel å merke har en telefon registrert i sitt navn. Med andre ord på telefonkatalogen.no

Gjest ønsker å møte
Skrevet

Kan du ikke ganske enkelt sende henne et lite brev?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Sjekke telefonkatalogen på nett om flere har samme nummer? For du vet vel hva hun heter? :-D

skorpionfisken
Skrevet

Og hvis du skulle finne ut at hun ikke er gift, så kan hun jo være samboer.

Men om du søker på navnet hennes på nettet, via skattelistene og telefonkatalogen så kommer du et stykke på vei.

Gjest hattsegmed
Skrevet

Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre).

Gjest Ramina
Skrevet

Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre).

Ja, ikke sant...

*himler med øynene*

Gjest Ramina
Skrevet

Om du har fødsels og helst personnummer ville jeg prøvd å ringe folkeregisteret jeg.

Du er nå tross alt et barna av henne så det er mulig du kan få ut noen informasjon der.

Har ei i familien som sjekket ut en del om sin far, og fant ut hvor mange barn han hadde og om han var gift, på den måten.

Og hun har aldri sett sin far før.

Prøv det du, lykke til.

Skrevet

*humre*

c",)

Gjest M.Angelica
Skrevet

*knis*

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

He he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...