Gjest khris Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke hatt kontakt med min mor på mange mange år, og jeg lurer fælt på hvordan livet hennes er i dag. Er det mulig for meg å finne ut om hun har gifta seg på nytt etter hun gikk fra far?....uten å ringe å spørre? Er det mulig å finne det ut via internett? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er ingen søkemulighet for hvorvidt en person er gift eller ikke på nettet. Heldigvis! Ønsker meg ikke ennå nærmere et storebror-ser-deg-samfunn. Det kan hende folkeregisteret vil gi deg opplysninger om du ringer de, men er usikker. Det du kan finne på nettet, er alle personer med samme adresse, som vel å merke har en telefon registrert i sitt navn. Med andre ord på telefonkatalogen.no 0 Siter
Gjest ønsker å møte Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kan du ikke ganske enkelt sende henne et lite brev? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Sjekke telefonkatalogen på nett om flere har samme nummer? For du vet vel hva hun heter? :-D 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Og hvis du skulle finne ut at hun ikke er gift, så kan hun jo være samboer. Men om du søker på navnet hennes på nettet, via skattelistene og telefonkatalogen så kommer du et stykke på vei. 0 Siter
Gjest hattsegmed Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre). 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre). Ja, ikke sant... *himler med øynene* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du har fødsels og helst personnummer ville jeg prøvd å ringe folkeregisteret jeg. Du er nå tross alt et barna av henne så det er mulig du kan få ut noen informasjon der. Har ei i familien som sjekket ut en del om sin far, og fant ut hvor mange barn han hadde og om han var gift, på den måten. Og hun har aldri sett sin far før. Prøv det du, lykke til. 0 Siter
cecily Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre). *humre* c",) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre). *knis* 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Om du registrerer deg på nettstedet hattsegmed.org, kan du finne ut hvem hver enkelt har ligget med siden 1998. Hvis det står bokstaven s bak navnet, betyr det at de to ikke er gift (med hverandre). He he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.