Prozak Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article412708.ece Jeg hører bare Øystein Sunde i bakgrunnen..."Hva var det jeg sa......hva vaaaar det jeg saaaaa?" "...................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hverken prikker eller høye bøter gir tryggere veier - slik så mange for lenge siden har sagt. MEN det medfører vesentlig større inntekter til staten, OG det medfører en rekke flere gjeldsofre med betalingsanmerkninger som vil slite i lang tid fremover. DET er noe som nå er bevist. Hurra for Norge - nok en gang..... 0 Siter
Anki Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Og det er bevist kun fordi en forfatter/advokat har uttalt det..? Jeg tror det har større effekt enn han ville fram til jeg da... 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Og det er bevist kun fordi en forfatter/advokat har uttalt det..? Jeg tror det har større effekt enn han ville fram til jeg da... Hvilken effekt? Dette har svært liten effekt. Selv om jeg ikke gjør det nå, så har jeg kjørt 30.000 km i året i mange år. Hvor ofte så jeg politiet? nesten aldri. På de årene fikk jeg to fartsbøter og det var over en periode på 20 år. Prikkene hadde for meg hatt null virkning. 0 Siter
Gjest George of the jungle Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Latterlig av avisene å trykke dette. Sjelden man ser noen så åpenlyst mele sin egen kake i pressen. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Og det er bevist kun fordi en forfatter/advokat har uttalt det..? Jeg tror det har større effekt enn han ville fram til jeg da... Hvis ingen kan vise til noen som helst positive endringer, så er det etter alle fornuftige definisjoner bevist at det ikke har noen effekt. Men det er vel kjent blant mange at når staten innfører slike regler, så er det mer interessant hvor mye mer penger de klarer å tyne ut av folk, enn hvorvidt det faktisk hjelper. Hvis det ikke hjelper, men heller ikke blir værre, så "vinner" staten. "...................................." 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 næmen, sett sånt da, meler staten sin egen kake? hadde jeg aaaaaldri trodd 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 næmen, sett sånt da, meler staten sin egen kake? hadde jeg aaaaaldri trodd Ikke sant? Vi vet vel alle at staten kun gjør ting som er for "alles beste"? :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.