Gjest Haster veldig Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hei! Jeg tenkte å spørre dere har inne, fordi dere har sikkert peiling på angående tidsbegrenset uførestønad.. Jeg går på tidsbegrenset uførestønad, og fikk utbetaling i natt.. Det som overrasket meg var at dem ikke trakk skatt i denne måneden... Er det sånn at de som går på tidsbegrenset uførestønad ikke blir trukket skatt i juni måned, eller er det vanlig at dem trekker full skatt? Er veldig takknemlig på svar siden det er svært viktig for meg å vite det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, dere som går på tidsbegrenset får det skattefritt men ikke vi som går på varig, Dere trenger nok ferie mer enn oss ;o) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, dere som går på tidsbegrenset får det skattefritt men ikke vi som går på varig, Dere trenger nok ferie mer enn oss ;o) Men dere får jo tilbake skatten fra i fjor i stedet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Men dere får jo tilbake skatten fra i fjor i stedet. I år får vi ikke alt tilbake. Vi må betale full trygdeavgift. Som alltid snoper de litt ekstra fra de med dårligst råd. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 I år får vi ikke alt tilbake. Vi må betale full trygdeavgift. Som alltid snoper de litt ekstra fra de med dårligst råd. aha, kutte litt hvert år faktisk. Så koselig av dem. Svinepelsene. 0 Siter
Gjest Unnnnnnskyld Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 I år får vi ikke alt tilbake. Vi må betale full trygdeavgift. Som alltid snoper de litt ekstra fra de med dårligst råd. Dorthe!Var det ikke du som for noen dager siden proklamerte at du hadde nullskatt(nullskatteyter pga diverse fratrekk og fordeler)? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Dorthe!Var det ikke du som for noen dager siden proklamerte at du hadde nullskatt(nullskatteyter pga diverse fratrekk og fordeler)? Men jeg måtte betale trygdeavgift i år, det har jeg ikke gjort tidligere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.