Gå til innhold

Haster. Tidsbegrenset uførestønad og skatt

Anbefalte innlegg

Gjest Haster veldig
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å spørre dere har inne, fordi dere har sikkert peiling på angående tidsbegrenset uførestønad..

Jeg går på tidsbegrenset uførestønad, og fikk utbetaling i natt.. Det som overrasket meg var at dem ikke trakk skatt i denne måneden...

Er det sånn at de som går på tidsbegrenset uførestønad ikke blir trukket skatt i juni måned, eller er det vanlig at dem trekker full skatt?

Er veldig takknemlig på svar siden det er svært viktig for meg å vite det.

Skrevet

Ja, dere som går på tidsbegrenset får det skattefritt men ikke vi som går på varig,

Dere trenger nok ferie mer enn oss ;o)

Skrevet

Ja, dere som går på tidsbegrenset får det skattefritt men ikke vi som går på varig,

Dere trenger nok ferie mer enn oss ;o)

Men dere får jo tilbake skatten fra i fjor i stedet.

Skrevet

Men dere får jo tilbake skatten fra i fjor i stedet.

I år får vi ikke alt tilbake. Vi må betale full trygdeavgift. Som alltid snoper de litt ekstra fra de med dårligst råd.

Skrevet

I år får vi ikke alt tilbake. Vi må betale full trygdeavgift. Som alltid snoper de litt ekstra fra de med dårligst råd.

aha, kutte litt hvert år faktisk. Så koselig av dem. Svinepelsene.

Gjest Unnnnnnskyld
Skrevet

Dorthe!Var det ikke du som for noen dager siden proklamerte at du hadde nullskatt(nullskatteyter pga diverse fratrekk og fordeler)?

Skrevet

Dorthe!Var det ikke du som for noen dager siden proklamerte at du hadde nullskatt(nullskatteyter pga diverse fratrekk og fordeler)?

Men jeg måtte betale trygdeavgift i år, det har jeg ikke gjort tidligere

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...