salipus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hei jeg er en kar på 28år som 8åring fikk jeg diagnosen laukemi å ble frisk å syk igjen 6mnd etter det så ble jeg frisk for godt å har nå vert frisk i snart 18år. Det jeg lurte på er at jeg har en lymfeknute som er hovnet opp i lysken(venstre side) jeg var oss legen å der tok jeg prøver å alt var fint, dette er nå 3uker siden, men kjertelsen er lik nå som den var for 3uker siden. Jeg har fått noen vorter/talgkjertler på nedenfor penishode som jeg har fått wartec av legen som jeg smører på, kan dette ha noe med den hovne lymfekjertelen å gjøre? å siden den fortsatt er hoven bør jeg få legen til å se på dette på ny? jeg er en veldig nervøs person som du sikkert skjønner etter å ha opplevd mye vondt så jeg håper på et snarlig svar så forhåpentlig kan roe meg ned litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189057-lymfeknute-i-lysken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.