Gå til innhold

Veldig lave sokker?

Anbefalte innlegg

Gjest sockus
Skrevet

Tenker på slike lave sokker, som ikke stikker ovenfor skokanten. har de noe navn, og hvor får man kjøpt de?

Vil gjerne ha sokker i skoene selv om jeg har shorts, men det er ganske stygt å ha vanlige som går litt opp over ankelen.

Skrevet

Det har de på kolonialbutikker.

Nille har og sånne sokkar :-))

Skrevet

Stort sett alle steder man får kjøpt vanlige sokker har de sånne også.

Lindex f.eks i tillegg til de andre har nevnt.

Gjest Steps
Skrevet

Slike lave sokker kalles ofte 'steps'. De finnes også i slike tynne nylonsaker, likt strømpebukser og slikt. Kjekt, så svetter en ikke så i skoa.

Gjest trultemor25
Skrevet

H&M, Lindex, Cubuc, Kapp Ahl osv.. Innmari kjekke sokker det der, har mange slike par selv jeg.

Gjest begonia
Skrevet

H&M, Lindex, Cubuc, Kapp Ahl osv.. Innmari kjekke sokker det der, har mange slike par selv jeg.

Vet du om menn også kan bruke slike sokker? Hadde vært løsningen for en hos meg som ser teit ut med sokker i sko inntil shorts. Men han MÅ ha sokker.

Gjest trultemor25
Skrevet

Vet du om menn også kan bruke slike sokker? Hadde vært løsningen for en hos meg som ser teit ut med sokker i sko inntil shorts. Men han MÅ ha sokker.

Det burde de så absolutt gjøre. Svarte slike lave sokker gjør susen. Man må jo ha sokker i sko, noe annet er bare ekkelt, det kan jeg forstå. Min sambo også har lange sokker som han drar oppover leggen i sko og shorts. Ser skikkelig teit ut. Hvorfor ikke bruke slike lave sokker i skoa da, eller gå barbent i sandaler. Og for guds skyld, ikke sokker i sandalene!

Skrevet

Jeg har hørt de heter "footies", men jeg vet ikke om det stemmer da. Man får dem på Hennes & Maurits.

Gjest mallet
Skrevet

Det var nytt for meg at sokker i skoene er stygt.. ok, i nette sommersandaler kan jeg gå med på, men i vanlige sko? Høres ut som noe handelsstanden har funnet på for å selge mer sokker...

Gjest sockus
Skrevet

Det var nytt for meg at sokker i skoene er stygt.. ok, i nette sommersandaler kan jeg gå med på, men i vanlige sko? Høres ut som noe handelsstanden har funnet på for å selge mer sokker...

Vanlige sokker kombinert med shorts/pirat, uansett om man har sandaler eller vanlig sko, ser jo for jævlig ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp, det fins. Feks på H & M =)

Gjest begonia
Skrevet

De selger jo ikke mer da, bare forskjellige!

Gjest blame
Skrevet

Kjøpte faktisk slike på den lokale S-marked'en i går.. De kalles "sneakers" (fra laMote), har alltid kalt det for "ankelsokker" jeg, da..

Gjest Kan kjøpes på f.eks h&m + andre klesbutikker
Skrevet
:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...