nemi04 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er en jente på 25 år. Jeg har smerter i høyre side av ryggen, omtrent under skulderbladet, inn mot ryggraden. Det gjør vondt hver gang jeg trekker pusten, det kan kjennes ut som om noe kommer i klem, eller er forskjøvet, og når lungen utvider seg dytter den på det. Fikk opprinnelig stikking der, når jeg beveget meg, snudde på ryggen, og så lenge jeg ikke snudde meg den veien var det ikke vondt. Men når jeg våknet i morges,har det gått over til å være vondt hver gang jeg trekker pusten. Fikk for 6-7 år siden, etter MI eller MR undersøkelse påvist 4 uaktive prolapser, og er redd for at en av disse har blitt aktiv.Vet ikke om det har betydning, men mitt venstre ben er ca.1,5 cm kortere enn det høyre, så bruker oppbygde sko, eller såle. Har også en far som har prolaps/isjas/ er revmatiker og ufør p.g.a. dette. Noen som syntes dette høres kjent ut? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189063-ryggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.