Gjest joggetur Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg driver og prøver å komme meg i bedre form. det jeg merker er at etterhvert som jeg har jogget noen ganger, har jeg begynt å svette mer og mer, nesten så en skulle tror jeg blir i dårligere form... Av og til svetter jeg lenge etter jeg har dusjet etterpå også. Hvorfor er det sånn, og er det et tegn på at jeg er i dårlig form? Før svettet jeg ikke så mye når jeg trente. 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har hørt at de som er godt trente svetter fortere. Men er ikke 100 % sikker altså... :-) 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Man svetter mer jo bedre form man er i, men det er også store individuelle forskjeller. Svetting er bra! Så lenge du dusjer og tar på rent treningstøy hver gang selvfølgelig. 0 Siter
Gjest joggetur Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har hørt at de som er godt trente svetter fortere. Men er ikke 100 % sikker altså... :-) wow, kanskje det gitt, den teorien tror jeg at jeg kjøper;) 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 wow, kanskje det gitt, den teorien tror jeg at jeg kjøper;) Hi.. hi.. 0 Siter
Gjest joggetur Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Man svetter mer jo bedre form man er i, men det er også store individuelle forskjeller. Svetting er bra! Så lenge du dusjer og tar på rent treningstøy hver gang selvfølgelig. Ok, men det er bra. Da er det ikke et dårlig tegn da:) 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ok, men det er bra. Da er det ikke et dårlig tegn da:) Og husk å drikke da.. 0 Siter
matildes mor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er faktisk slik at viss du ikke er så godt trent fra før må kroppen din lære seg å svette skikkelig.Det lærer den etterhvert som formen blir bedre-for å forklare veldig enkelt. 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 100% individuelt. jeg svetter lite, kjærestem min masse og vi trener begge en god del. sånn har det alltid vært:) vær glad for at du svetter, det er sinnsykt varmt og ubehagelig å ikke gjøre det.... 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 wow, kanskje det gitt, den teorien tror jeg at jeg kjøper;) Det ER sant det. Har lest det jeg også, på et internettsted for trening, husker ikke hvor. Jo bedre form en er i, jo lettere svetter en. I sammenligning med seg selv selvfølgelig. Det er jo store forskjeller når det gjelder svetting. Tenbk på Lill.Babs! Henne rant svetten av under opptredene. Klart dama var i kjempeform med en slik opptreden hver kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.