Gå til innhold

Trening og svetting

Anbefalte innlegg

Gjest joggetur
Skrevet

Jeg driver og prøver å komme meg i bedre form. det jeg merker er at etterhvert som jeg har jogget noen ganger, har jeg begynt å svette mer og mer, nesten så en skulle tror jeg blir i dårligere form... Av og til svetter jeg lenge etter jeg har dusjet etterpå også. Hvorfor er det sånn, og er det et tegn på at jeg er i dårlig form?

Før svettet jeg ikke så mye når jeg trente.

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg har hørt at de som er godt trente svetter fortere.

Men er ikke 100 % sikker altså... :-)

Gjest vrooooom
Skrevet

Man svetter mer jo bedre form man er i, men det er også store individuelle forskjeller. Svetting er bra! Så lenge du dusjer og tar på rent treningstøy hver gang selvfølgelig.

Gjest joggetur
Skrevet

Jeg har hørt at de som er godt trente svetter fortere.

Men er ikke 100 % sikker altså... :-)

wow, kanskje det gitt, den teorien tror jeg at jeg kjøper;)

Gjest Vanity
Skrevet

Hi.. hi..

Gjest joggetur
Skrevet

Man svetter mer jo bedre form man er i, men det er også store individuelle forskjeller. Svetting er bra! Så lenge du dusjer og tar på rent treningstøy hver gang selvfølgelig.

Ok, men det er bra. Da er det ikke et dårlig tegn da:)

Gjest vrooooom
Skrevet

Ok, men det er bra. Da er det ikke et dårlig tegn da:)

Og husk å drikke da.. :)

matildes mor
Skrevet

Det er faktisk slik at viss du ikke er så godt trent fra før må kroppen din lære seg å svette skikkelig.Det lærer den etterhvert som formen blir bedre-for å forklare veldig enkelt.

Skrevet

100% individuelt. jeg svetter lite, kjærestem min masse og vi trener begge en god del. sånn har det alltid vært:) vær glad for at du svetter, det er sinnsykt varmt og ubehagelig å ikke gjøre det....

Gjest begonia
Skrevet

Det ER sant det. Har lest det jeg også, på et internettsted for trening, husker ikke hvor.

Jo bedre form en er i, jo lettere svetter en. I sammenligning med seg selv selvfølgelig. Det er jo store forskjeller når det gjelder svetting.

Tenbk på Lill.Babs! Henne rant svetten av under opptredene. Klart dama var i kjempeform med en slik opptreden hver kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...